این مرد شیطان صفت را می شناسید؟ / شیرمحمد شکارچی زنان در پارک های شمال تهران بود؟ + عکس چهره باز

به گزارش رکنا؛  اوایل مهرماه امسال زنی هراسان و مضطرب با مراجعه به پلیس تهران از مردی به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد. پس از این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند. ماموران در نخستین گام به تحقیق از شاکی پرداختند که او اظهار داشت: «برای ورزش به پارکی در شمال تهران رفته بودم که مردی به من نزدیک شد و ساعت پرسید. خواستم جوابش را بدهم که مرا به داخل اتاقک پارک پرت کرد و در آنجا آزارم داد و اموال باارزش مرا سرقت کرد. بعد هم از محل گریخت.»

شکارچی زنان تهرانی / شیطان صفت

کارآگاهان همراه زن جوان به پارک مورد نظر رفتند که شاکی با مشاهده یکی از نگهبانان پارک او را شناسایی کرد. مرد ۳۴ساله به نام شیرمحمد دستگیر شد و در تحقیقات به آزار و اذیت شاکی اعتراف کرد.

بررسی‌های بیشتر نشان داد او از طریق پیمانکار استخدام شده و ارتباط استخدامی با شهرداری ندارد. تحقیقات دراین‌باره ادامه داشت تا این‌که ماموران دریافتند دو شکایت مشابه دیگر هم ماه‌ها قبل مطرح شده بود.

تجاوز چهره باز

دو شاکی در شکایت خود ادعای تجاوز را مطرح نکرده و مدعی آزار و اذیت شده بودند. آنها پس از روبه‌رو شدن با متهم او را شناسایی کرده و گفتند: «متهم به بهانه پرسیدن آدرس یا ساعت به سمت ما حمله کرد و در اتاقک پارک یا میان شمشادها مورد تجاوز قرار داد. ابتدا به خاطر حفظ آبرو بحث تجاوز را مخفی کردیم.»

با شناسایی شاکیان جدید احتمال افزایش قربانیان مرد آزارگر مطرح شد و به همین دلیل قاضی پرونده دستور انتشار عکس بدون پوشش متهم را در رسانه‌ها صادر کرد. افرادی که در دام متهم گرفتار شده‌اند برای طرح شکایت می‌توانند به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

 

کدخبر: 833821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟