تبهکاری باند جعل و کلاهبرداری برای سرقت مواد غذایی

به گزارش رکنا، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و انهدام باند سرقت مواد غذایی که از طریق جعل و کلاهبرداری اسناد اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ جهانگیر تقی‌پور" معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به انهدام یک باند جعل و کلاهبرداری گفت: یک باند سرقت مواد غذایی که با شیوه جعل کارت هوشمند، پلاک، مدارک هویتی اقدام به دریافت مواد غذایی شامل برنج، روغن تن ماهی و.. می کردند طی یک عملیات اطلاعاتی عملیاتی شناسایی و منهدم شد.

وی با بیان اینکه این باند کلاهبرداری و سرقت از طریق استفاده از  تریلی ۱۸ چرخ و ۱۰ چرخ اقدام به حمل بار می‌کردند، ادامه داد: اعضای این باند به صورت کاملا حرفه ای فعالیت می کردند و هیچ اثری از خودشان باقی نمی گذاشتند. اما با تلاش و اقدامات اطلاعاتی عملیاتی کارآگاهان اداره ۱۴ پلیس آگاهی تهران بزرگ هویت واقعی این افراد شناسایی شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: این باند در سراسر کشور فعالیت داشتند و زمانی که در یکی از شهرهای شمالی کشور در حال بارگیری برنج‌ بودند با اقدامات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ تقی‌پور با اشاره به افراد دستگیر شده خاطرنشان کرد: از این افراد اسناد و مدارک جعلی کشف شده است. همچنین دو نفر متهم اصلی در این پرونده شناسایی و دستگیر شده‌اند.

 

کدخبر: 832967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟