جزییات بازداشت 312 نفر در تهران / پلیس شبیخون زد
حجم ویدیو: 132.86M | مدت زمان ویدیو: 00:07:45

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا؛ در چهارمین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ 61 باند با اتهامات سرقت به عنف، سرقت منازل و اماکن، سرقت خودرو، جعل و کلاهبرداری جرایم جنایی منهد شدند که در این رابطه 312 دستگیر شدند.

در میان دلالان و معامله گران کشفیات به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بود. همچنین ارزش کشفیات مبارزه با قاچاق کالا 490 میلیارد تومان برآورد شد. ارزش کشفیات مبارزه با جرایم اقتصادی در 63 فقره پروند مکشوفه 13هزار و 300 و 76 میلیارد تومان رقم زده شد.

گروهی در قالب ۶۱ باند فعالیت می‌کردند. ۱۸ باند سرقت از مغازه و منازل و ۸ باند جرایم قتل و آدم ربایی و تجاوز به عنف مجموعا دستگیر شدند.

او با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در این مرحله از طرح کاشف نیز حضور داشت، افزود: ۳ و نیم میلیارد اقلام کالای قاچاق از لوازم خانگی تا پوشاک و مواد غذایی و... کشف شد و ۵۰۶ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شد و ۷۱ دستگاه خوردو از قاچاقچیان کالا توقیف و ۲۲۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار رحیمی درخصوص اقدامات پلیس در مبارزه با مجرمین و دلالان ارز و سکه و طلا اظهار کرد: ما کسانی که می‌خواهند امنیت جامعه را به چالش بکشند با جدیت دنبال می‌کنیم.

او در مورد شعار هفته فراجا و آغاز آن از ۱۳ مهر بیان کرد: امسال هفته فراجا با شعار پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس آغاز می شود و تلاش ما بر این است که این هفته بیش از گذشته در خدمت به مردم تلاش کنیم و برنامه‌هایی هم داریم که متعاقبا در طول هفته اعلام خواهد شد.

در ادامه سردار رحیمی در اقدامات پلیس آگاهی گفت: در چهارمین طرح کاشف در مجموع ۳۱۲ سارق منازل و متجاوزین به عنف را شناسایی و دستگیر کردیم. گروهی در قالب ۶۱ باند فعالیت می‌کردند. ۱۸ باند سرقت از مغازه و منازل و ۸ باند جرایم قتل و آدم ربایی و تجاوز به عنف مجموعا دستگیر شدند.

او با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در این طرح کاشف شرکت داشت افزود: ۳ و نیم میلیارد اقلام کالای قاچاق از لوازم خانگی تا پوشاک و مواد غذایی و... کشف شد و ۵۰۶ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شد و ۷۱ دستگاه خوردو از قاچاقچیان کالا توقیف و ۲۲۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

کدخبر: 830566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟