قتل 2 مرد در دعوای خونین قصاب ها در پارک اقاقیا / انگیزه جنایت چه بود؟ + عکس

به گزارش رکنا؛ پدر و 2 پسر قصاب به اتهام درگیری دسته جمعی که منجر به دو قتل شده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کردند. آنها اتهام مشارکت در قتل را نپذیرفتند و مدعی شدند قربانی دیگر دعوا ،ضربه کاری را به مقتول زده است.

رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال وقوع نزاع دسته جمعی میان چند مرد قصاب در کنار بوستان اقاقیا در محله حکیمیه تهران آغاز شد. در آن درگیری که 5 نفر به شدت زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند اما 2 نفر از آنها به نام های عادل و بهزاد به خاطر شدت جراحات جان سپردند.

شواهد نشان می‌داد عادل که قصاب بود از مدتی قبل با یک پدر و 2 پسر قصاب اختلاف حساب ۱۰ میلیون تومانی داشت و همین اختلاف حساب موجب درگیری خونین میان آنها شده بود .اما درگیری ادامه یافت و در درگیری برادر عادل به نام عارف نیز بهزاد را با ضربه های متعدد چاقو زخمی کرد و منجر به مرگ وی شد.

با افشای این ماجرا مرد قصاب و دو پسرش به همراه برادر عادل به نام عارف به عنوان متهم بازداشت شدند. برای مرد قصاب و دو پسرش به اتهام مشارکت در قتل عادل و برای عارف به اتهام مباشرت در قتل بهزاد کیفرخواست صادر و پرونده آنها به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .اما در این میان عارف توانست رضایت اولیای دم بهزاد را جلب کند تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود .

به این ترتیب مرد قصاب و دوست پسرش در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام مباشرت در قتل مرد قصاب از خود دفاع کردند . در ابتدای جلسه اولیای دن درخواست قصاص را مطرح کردند و برای پدر و دو پسر اشد مجازات خواستند.

سپس مرد قصاب در جایگاه ویژه ایستاد و گفت :من سالهاست که قصاب هستم و عادل را که همکارم بود میشناختم .ما با هم نسبت فامیلی نیز داشتیم .اما مدتی بود به خاطر ۱۰ میلیون تومان با هم اختلاف حساب داشتیم .آخرین بار عادل سراغم آمد و از من خواست تا برای دعوا مقابل پارک اقاقیا بروم. من همراه دو پسرم به آنجا رفتم اما سعی کردم عادل را آرام کنم و به او بگویم قصد دعوا ندارم .اما او یکباره به پسرم حمله کرد و سه ضربه به پسر بزرگم زد. پسر کوچکم وارد دعوا شد اما عادل دو ضربه هم به پشت پسرم زد . درگیری میان من و  پسرهایم با عادل بالا گرفته بود و هر کدام از ما چند ضربه چاقو به او زدیم.اما ضربه ها کاری نبود.در همان حین بهزاد که از قبل از عادل کینه به دل داشت وارد دعوا شد و ضربه های متعدد را به سینه‌ی او زد. برادر عادل به نام عارف هم که شاهد ماجرا بود به سمت بهزاد حمله ور شد و او را کشت .باور کنید من و پسرهایم ضربه کاری به عادل نزدیم. بهزاد که خودش در آن درگیری کشته شده و  2 پسر وی نیز اتهام مشارکت در قتل را نپذیرفتند .آنها گفتند : ما و پدرمان در آن درگیری از سوی عادل چاقو خورده بودیم و نیمه‌جان به بیمارستان منتقل شدیم. بهزاد بود که عادل را کشت و خودش در درگیری با برادر عادل کشته شد. ما اتهام مشارکت در قتل را قبول نداریم.

سپس قضات دادگاه ادامه جلسه را به روزهای آینده موکول کردند تا شاهدان درگیری به دادگاه احضار شوند .قرار است به زودی عارف که توانسته رضایت اولیای دم بهزاد را جلب کند از جنبه عمومی جرم نیز محاکمه شود.

کدخبر: 830269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟