بازداشت پزشک قاتل دختر تهرانی در بازگشت به ایران ! / در کلینیک شیطان پاسداران چه گذشت ؟!

به گزارش اختصاصی رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از 23 تیرماه امسال به دنبال  کشف یک جسد نیمه سوخته در بیابان های اطراف آزادراه غدیر در شهرستان نظرآباد ، شروع شد.

همزمان با پیدا شدن این جسد نیمه سوخته پدرو مادری  به اداره پلیس آگاهی مراجعه کرده و اعلام کردند که دخترشان که به صورت مجردی  در تهران زندگی می کرد ناپدید شده و از او اطلاعی ندارند.

کارآگاهان به دنبال بررسی این پرونده و تحقیقات از خواهر این دختر جوان که ناپدید شده دریافتند که وی قرار بوده به کلینیک زیبایی واقع در پاسداران مراجعه کند.

اما این موضوع هم کارگشا نبود تا اینکه کارآگاهان جنایی استان البرز بدنبال پیدا شدن هویت جسد نیمه سوخته توانستند پدرو مادر او را که قبلا به آگاهی تهران مراجعه کرده بودند پیدا کنند  و باتوجه به گردنبند و شالی که همراه جسد نیمه سوخته بود مادر و خواهر ش او را در پزشکی قانونی البرز شناسایی کنند

اما این فقط ظاهر ماجرا بود چون جسد سوخته شده بود کاملا صورتش قابل شناسایی نبود برای همین به دستور بازپرس پرونده برای صدور قطعی هویت جسد قرار شد آزمایش دی ان ای انجام شود پس از مدتی تلاش کارآگاهان البرز به ثمر نشست و هویت قطعی جسد دختر جوان مشخص شد.

بدنبال شناسایی هویت و مرگ مشکوک دختر جوان دایره مبارزه با جرائم جنایی استان البرز این بار برای کشف این جنایت مرموز دست به کار شدند. در نخستین گام بدنبال کنترل اخرین تماس های تلفنی دختر جوان و محدوده جغرافیایی که وی تردد داشته است دریافتند وی به کلینیک زیبایی واقع در پاسداران مراجعه کرده است بنابراین تحقیقات فنی خودرا با بازجویی از پرسنل این کلینیک زیبایی آغاز کردند.

فرار به قشم بعد از سوزاندن جسد دختر تهرانی

بدنبال تحقیقات کارآگاهان البرز دریافتند دو تن از پرسنل این کلینیک درست از وقتی که این دختر جوان به قتل رسیده به طرز مرموزی ناپدید شدند بنابر این پلیس تلاش کرد و در کوتاهترین زمان توانست رد این دو نفر را که به قشم رفته بودند را پیدا کرده و این 2 نفر بازداشت شدند.

با دستگیری این دو نفر بود که راز این جنایت برملا شد این دو متهم در بازجویی  ها لب به اعتراف گشوده و در اعتراف های خود مدعی شدند بدنبال مرگ عجیب این دختر جوان که برای تزریق ژل به کلینیک ما آمده بود دکتر کلینیک از ما خواست که او را سر به نیست کنیم.

صورت دختر را پوشاندیم و جسد را روی صندلی ویلچر  گذاشته و از ساختمان خارج کردیم و طوری وانمود کردیم که او بیمار است بعد سوار خودرو کرده و از راننده که از نیروهای خودمان بود گفتیم که او یک فرد معتاد و معلوم الحال بوده کسی را هم ندارد او هم جسد را به نظر اباد برد و برای اینکه دیگر پیدا نشود اورا سوزانده بود.

بعد از این ماجرا دکتر به ما پول داد و از ما خواست که به قشم برویم.

با اعتراف های تکان دهنده این دو نفر راز دکتر زیبایی فاش شد اما این درحالی بود که دکتر قاتل به خارج از کشور گریخته بود، درحالیکه جستجو برای دستگیری این پزشک ادامه داشت کارآگاهان با تحقیقات گسترده و میدانی پی بردند که پزشک فراری به تهران بازگشته است.

ادعای عجیب دکتر زیبایی بعد از مرگ دختر تهرانی

کارآگاهان جنایی البرز خیلی زود پزشک را بازداشت و او را به آگاهی استان البرز منتقل کردند.

پزشک زیبایی که از دستگیری اش حسابی شوکه شده بود در ابتدا منکر بود اما وقتی با اسناد و مدارک پلیس روبرو شد به راز جنایت اش اعتراف کرد.

او گفت که مقتول در حین انجام عمل زیبایی دچار ا یست قلبی شده از ترس از دست دادن شغلم با همکاری  عوامل کلینیک جسد او را به بیابان های اطراف نظرآباد برده و  اقدام به آتش زدن آن کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری ۵ نفر در خصوص این عمل غیر انسانی، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شدند.

 

کدخبر: 830067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟