زن خائن با دسیسه پسرخاله اش شوهرش را کشت

 

پسرخاله ی جنایتکار به زودی در کرج قصاص می شود

 

رکنا/ زن خائن که با دسیسه پسر خاله اش نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرایی کرده بودند پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بودند این زن به اتهام معاونت در قتل به 15سال حبس و پسر خاله ی او نیز به اتهام مباشرت در قتل به قصاص نفس محکوم شدند.

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا/ رسیدگی به این پرونده از 9سال قبل از زمانی شروع شد که زن جوان با مراجعه به اداره پلیس کرج مدعی شد که صبح دیروز همسرش با ماشینش  از خانه خارج شده و دیگر اطلاعی  از وی ندارد .

 

 

با اغاز تحقیقات پلیس بود که سرانجام خود زن جوان بعنوان نخستین مظنون این پرونده تحت کنترل نامحسوس قرار گرفت تا اینکه بعد از مدتی کارآگاهان جنایی دریافتند این زن با پسر خاله اش رابطه نامتعارفی دارد با ادامه تحقیقات و کنترل تماس های تلفنی آنها بود که مشخص شد این زن از مدتی قبل باپسر خاله اش که از سالها قبل عاشق او بوده سر و سری دارد.

 

پس از بازجویی از این زن و پسر خاله اش بود که راز ناپدید شدن شوهر این زن برملا شد.

 

 

این زن که دارای سه ارزند از شوهرش بود در اظهاراتش مدعی شد شوهرش او را اذیت میکردوکتک می

زد وقتی ماجرا را به به پسر حاله اش که از قبل دارا دوست داشت گفت نقشه قتل اورا کشیدند.

 

او گفت کلید خانه را به پسر خاله اش داد و بعد دوفرزنذ بزرگش را به خانه مادرش شوهرش فرستاده و تنها دختر کوچک اش در خانه بود نیمه شب پسرخاله اس وارد خانه شده و ظهورش را در اتاق خوابش به قتل رسانده این زن گفت زمان کشتن شوهرش با دستانش گوش های دختر پنج ساله اش را گرفته تا او این سروصدایی را نشنود.

 

سپس جنازه شوهرش را با خودرو خودش به خارج از شهر برده و رها کردند.پسر خاله این زن نیز در اطهارلتش گفت در مراسم ختم یکی از اقوام بود که دختر خاله را در قبرستان دیدم او را دوست داشتم و خیلی وقت پیش ها عاشقش بودم وقتی از زبانی شنیدم که شوهرش اورا ازار میدهد و کتک میزند نتوانستم طایفت بیاورم بام نقشه قتل اورا کشیدم .

 

 

بدنبال فاش شدن این پرونده مرموز دو متهم این پرونده بازداشت شدند و در دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شدند رسیدگی به این پرونده مدت زیادی به طول انجامید و پس از جنین مرحله محاکمه سرانجام زن خائن به اتهام معاونت در قتل به 15سال حبس محکوم شد و پسر خاله او نیز که با دستانش مرد جوان را به قتل رسانده بود به اتهام مباشرت در قتل به قصاص محکوم شد.

 

 

به دنبال صدور این حکم از سوی دادگاه کیفری یک رای صادر شده از طوری قضات دیوانعالی مهر تایید خورد و حکم صادر شده برای اجرا به شعبه جرائم ویژه اجرای احکام دادگستری کرج ارسال شده است تا به زودی متهم اصلی این پرونده به اتهام قتل پای چوبه دار برود این گزارش حاکی است,حکم قصاص این متهم به زودی در ندامتگاه مرکزی کرج اجرایی خواهد شد.

 

 

 

 

کدخبر: 829985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟