پرسه زنی مرد چرب زبان در سایت همسریابی او را پولدار کرد / خانم معلم جوان هم گرفتار شد

به گزارش رکنا،  فرد کلاهبردار که ۳۵ سال داشت، با زنان قربانی این کلاهبرداری که سنینی ما بین ۳۴ تا ۴۰ سال داشتند، از طریق این برنامه‌های همسر یابی قرار ملاقات گذاشته و پس از کلاهبرداری از آن ها، ناپدید شد.

نشریه دیلی میل انگلستان تصاویری از بازداشت یک برزیلی که به فریب 7 زن، از جمله یک معلم از طریق اپلیکیشن‌های همسر یابی پرداخته بود و از جمله از این زن ۲۸ هزار دلار دزدی کرده بود، خبر داد. بر اساس این گزارش، یک مرد که دست کم به کلاهبرداری از هفت زن از طریق برنامه‌های همسر یابی و قرار ملاقات از جمله پرداخته بود، پس از تعقیب و گریز پلیس در خیابان‌های «ایالت سائو پائولو» در برزیل، در جنوب شرق برزیل دستگیر شد.

 فرد کلاهبردار که «رنن گومز» (Renan Gomes) که ۳۵ سال داشت، با زنان قربانی این کلاهبرداری که سنینی ما بین ۳۴ تا ۴۰ سال داشتند، از طریق این برنامه‌های همسر یابی قرار ملاقات گذاشته و پس از کلاهبرداری از آن ها، ناپدید شد. یکی از زنان قربانی که یک معلم بود، پس از قرار ملاقات با این کلاهبردار به او ۲۸ هزار دلار قرض داده بود؛ اما وی پس از گرفتن این پول ناپدید شد.

مقامات پلیس در نهایت توانستند این فرد کلاهبردار را در خیابان ایالت سائوپائولو دستگیر کنند. تصاویر منتشر شده خودروی پلیس برزیل را به هنگام تعقیب و گریز این فرد کلاهبردار نشان می‌دهد. گفتنی است این فرد کلاهبردار از دسامبر ۲۰۲۱ تحت تعقیب بوده و چندین اکانت کاربری را در پلتفرم‌هایی که برای قرار ملاقات و یا همسر یابی هستند با نام جعلی «آگوستو کلر» راه اندازی کرده بود.

کدخبر: 829682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟