بازداشت مرد کرجی که فیلم های سیاه و مبتذل منتشر می کرد

به گزارش رکنا؛ رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، گفت: برابر رصد صورت گرفته از سوی کارشناسان پلیس فتا و اخبار و اطلاعات بدست آمده، یک صفحه غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام که اقدام به انتشار عکس و فیلم‌های غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و فنی موفق به شناسایی گرداننده پیج شده و با هماهنگی مقام قضایی، نامبرده را به پلیس فتا احضار کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر اتهام مذکور بود ولی پس از روبرو شدن با مستندات ادله دیجیتال جرم، لب به اعتراف گشوده و جرم خود را پذیرفت که جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جلیلیان به کاربران فضای مجازی هشدار داد: برخی افراد ناباب و غیرمتعهد اقدام به چنین اعمال زشت و قبیح می کنند که خانواده‌ها همواره باید بازتاب‌های اجتماعی این موضوع را مدنظر قرار داده و نظارت مستمر بر عملکرد فرزندان را داشته باشند، البته پلیس فتا با کلیه توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود با ایجاد کنندگان و انتشاردهندگان محتوای غیراخلاقی با هماهنگی مقام قضائی برخورد قانونی انجام می‌دهد.

رئیس پلیس فتا البرز تصریح کرد: شهروندان می‌توانند آخرین و بروز‌ترین آموزش‌های لازم در راستای استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir دریافت کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا «گزینه تماس با ما» بخش مرکز فوریت‌های سایبری اعلام کنند.

کدخبر: 828601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟