مرگ تلخ مرد جوان در واژگونی کوییک در اتوبان آزادگان / 2 نفر مصدوم شدند

به گزارش رکنا؛  سرهنگ  احسان مومنی  از واژگونی خودروی کوییک در مسیر آزادگان به جنوب مقطع مخصوص  و فوت راننده  و مصدوم شدن دو سرنشین دیگر آن بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  در این حادثه خبر داد .

سرهنگ علی  احسان مومنی در خصوص این خبر اعلام داشت : مقارن ساعت  07:20  صبح دیروز در مسیر آزادگان به جنوب مقطع مخصوص، یک دستگاه سواری کوییک که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر منحرف و واژگون می گردد .

وی ادامه داد : در این حادثه متاسفانه راننده کوییک در دم فوت  و دو نفر  دیگر  مصدوم می  گردند.

رییس اداره تصادفات  پلیس راهور تهران بزرگ در باره این حادثه گفت: عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه عامل اصلی این حادثه بود.

سرهنگ مومنی گفت : تیم کارشناسی  پلیس بزرگراههای  پلیس راهور تهران بزرگ  بلافاصله در محل حاضر  و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام دادند.

وی بیان داشت : کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده تیبا  اعلام کرده است .

رییس  اداره تصادفات  پلیس راهور تهران بزرگ : از رانندگان خودروها خواست در حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز نموده و  به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمانید  و همچنین از سرعت و سبقت  در معابر خلوت جدا خودداری و  قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت  کنند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند  تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .

کدخبر: 823960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟