رسوایی زوج قاچاقچی در رودبار! / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا؛  سردار "عزیزاله ملکی"  فرمانده انتظامی استان گیلان، با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهاد‌های مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری رانا که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان به کشف ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۲۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو مورد نظر اشاره کرد و بیان داشت: متهمان این پرونده که یک زوج ۳۵ و ۴۱ ساله هستند، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینکه سال‌ها است مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده خاطرنشان کرد: همه نهاد‌ها و سازمان‌های متولی باید همکاری لازم در راستای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌های این پدیده شوم را داشته باشند.

کدخبر: 823632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟