کشف اختلاس 60 میلیاردی در ایلام / بازداشت معاون و 2 کارمند یکی از ادارات دولتی

به گزارش رکنا؛ بخشنده دادستان استان ایلام صبح امروز از کشف یک فقره فساد گسترده مالی در یکی از ادارات کل استان ایلام خبر داد و گفت: تحقیقات با تلاش شبانه روزی احدی از بازپرسان و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) تا شناسایی تمام مرتبطین، اموال تحصیل شده و انهدام کامل این شبکه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تمام اموال یکی از متهمین از جمله خودروهای لوکس و واحدهای آپارتمانی در راستای حفظ حقوق بیت المال و با عنایت به پولشویی این شخص تا صدور رأی قطعی در توقیف خواهد بود.

دادستان استان بیان کرد: یکی از معاونین و دو نفر از پرسنل این اداره کل در این راستا دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، تحقیقات از دو متهم دیگر در یکی از شعب بازپرسی در حال انجام است.

بخشنده گفت: فرد معرفی شده به زندان در تحقیقات اولیه صراحتا به اختلاس ۶۰ میلیارد ریال و شگرد تحصیل آن اقرار کرده و با توجه به اقرار متهم مبلغ اختلاس چندین برابر مبلغ اعلامی از سوی متهم است و در حال بررسی است.

وی در پایان گفت: این اشخاص با سو استفاده از موقعیت شغلی و تطمیع دیگر پرسنل، مبادرت به فروش اقلام دولتی و تحصیل وجوه ناشی از آن به نفع خود کرده اند

کدخبر: 823516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟