بازدید دادستان کل کشور از زندان مرکزی شیراز

به گزارش رکنا؛ حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با حضور مسؤولین قضایی استان فارس از زندان مرکزی شیراز، اندرزگاه‌های زنان و مردان و کارگاه اشتغال زندانیان نسوان بازدید و مشکلات قضایی زندانیان را چهره به چهره بررسی و دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

دادستان کل کشور در این بازدید گفت: امیدواریم این مجازات‌ها برای زندانیان جنبه سازندگی و برای دیگران جنبه بازدارندگی داشته باشد.

وی اضافه کرد: وضعیت زندان به لحاظ امکانات و شرایط خوابگاهی، آموزشی و تربیتی در بخش‌هایی که از بند زنان و مردان، مطلوب بود و شرایط کار کردن برای زندانیان ، فراهم است.

دادستان کل کشور در ادامه افزود: کارگاه‌های اشتغال زندان قابل توسعه هستند، چون در این کارگاه‌ها علاوه بر درآمدزایی برای زندانیان، زمینه اشتغال آنان نیز فراهم می‌شود.

مدیرکل زندان‌های فارس نیز گفت : در کلیه اندرزگاه ها، در رشته‌های مختلف اشتغالزایی شده است و بیش از ۳۵۰۰ نفر از زندانیان در کارگاه‌های بیرون مشغول به کار هستند.

اسحاق ابراهیمی گفت: سال گذشته بیشترین پرداختی حقوق و دستمزد به زندانیان اشتغال به کار در سطح کشور به زندانیان استان فارس بوده است.

کدخبر: 823366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟