اسیدپاش فراری این فیلم دردناک بازداشت شد / این مرد تبریز را به شوک فرو برد + فیلم
حجم ویدیو: 17.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا از تبریز، ظهر روز جمعه (۱۴ مرداد ماه سال جاری) بود که یکی از محلات تبریز در شوک و وحشت فرو رفت. مردی در اقدامی جنون آمیز ۴ لیتر اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخت. این متهم ۴۰ ساله که پس از اسیدپاشی بلافاصله متواری و به طرز ماهرانه ای در شهرهای شمالی و سپس استان فارس مخفی شده بود، با صدور دستورات قضائی لازم از سوی بازپرس شعبه ۱۲ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز و رصد اطلاعاتی توسط کارآگاهان تیم جنایی پلیس آگاهی استان، به محض ورود به تبریز دستگیر و با صدور قرار به زندان تبریز معرفی شد.

پدر قربانی در گفت وگو با خبرنگار حوادث رکنا در تبریز با تشکر ویژه از بازپرس پرونده و نیز کارآگاهان پلیس آگاهی به خاطر دستگیری فردی که ورق زندگی پسرش را برگردانده است، در رابطه با جزئیات حادثه گفت: پسرم ۳۷ سال دارد و تا به امروز آزارش به یک مورچه هم نرسیده است‌‌. اما از مدت ها پیش همین همسایه که خانه خرابمان کرد مدام پسرم را تهدید به مرگ می کرد؛ نه تنها پسر من بلکه سایر همسایگان را نیز تهدید به مرگ می کرد چرا که معتقد بود این همسایه ها هستند که اعتیادش را به پلیس گزارش می دهند و می خواست انتقام بگیرد. ماه گذشته نیز یکی از همسایه ها را مورد ضرب و شتم قرار داده بود که با فریادهای وی و با دخالت پلیس و سایر همسایگان ختم به خیر شد. همچنین چندین بار اقدام به ریختن اسید بر روی ماشین های همسایه کرده بود که در این رابطه اهالی شکایت و وی در بازداشت بود. اما دو هفته پیش از بازداشت پلیس درآمد.

جزئیات روز حادثه

حدود 5 ماه قبل نیز قصد کشتن همین پسرم را با قمه داشت که پسرم توانست از دست او فرار کند حتی در این مورد نیز به پلیس شکایت کردیم ولی به نتیجه ای نرسیدیم.

تا اینکه ظهر روز جمعه (۱۴ مرداد ماه)؛ وقتی پسرم در کوچه و مقابل منزلشان بود به یک باره اسید به دست از خانه خود بیرون آمده و اقدام به ریختن اسید بر روی صورت و بدن پسرم می کند و خدا به دختربچه دوچرخه سوار رحم کرد که اسید روی او ریخته نشد.

حال عمومی پسرم مساعد نیست

یکی از همسایه ها که در صحنه جنایت حضور داشت سریع پسرم را به حمام برده تا بلکه اندکی از سوزش اسید کم شود و بعد از آن توسط اورژانس به بیمارستان سینا منتقل شد.

با این که پسرم هم اکنون در منزل است و از بیمارستان مرخص شده است، اما حال روحی او به هیچ وجه مساعد نیست و من و بقیه اعضای خانواده به شدت نگران وضعیت روحی پسرم هستیم.

کدخبر: 822368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟