به گزارش رکنا، سرهنگ رضا اشیری جانشین پلیس آبادان در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت، رعب و وحشت توسط تعدادی اراذل و اوباش در پارک 17 هکتاری و همچنین حرکات نمایشی و خطرآفرین ازسوی رانندگان چند دستگاه خودرو واقع در بلوار امیرآباد بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تشکیل چند اکیپ خودرویی و موتوری در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و 4نفر از اشخاصی که سوابق مزاحمت و فروش مواد مخدر را داشتند در پارک ۱۷هکتاری طی عملیات پلیسی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه مقادیری مواد مخدر همراه با 5 قبضه سلاح سرد چاقو و قمه از متهمان کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ماموران در ادامه این عملیات با استقرار در بلوار امیر آباد 5خودرو را به دلیل (انجام حرکات نمایشی، سرعت غیرمجاز، لایی کشیدن) همراه با 3موتورسیکلت فاقد مدارک توقیف کردند و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ اشیری در خاتمه با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، ادامه داد: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد می کند.

خبرنگار انتظامی علی رنجکش

کدخبر: 821490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟