آدم ربایی و تهدید به قتل به خاطر دفاع از خواهر / پرهام جوان تهرانی بازداشت شد

به گزارش رکنا، چند روز قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس گفت: چند وقت قبل با یکی از دوستانم به نام پرهام اختلاف مالی پیدا کردیم و همین مسأله باعث درگیری بین ما شد. در این میان یکی از دوستان مشترکمان به پرهام گفته بود که من پشت سر خواهرش حرف نامربوطی زده‌ام، او هم یک روز به مادر بزرگم که همسایه‌اش بود زنگ زده و تهدید کرده بود که مرا می‌کشد. وقتی مادربزرگم به من گفت پرهام به او تلفن کرده من زیاد تهدیدش را جدی نگرفتم تا اینکه یک روز به من زنگ زد و گفت برای حل اختلافمان به دیدارش بروم.

شاکی گفت: سوار بر موتورسیکلت راهی محل قرار شدم. به محض رسیدن، پرهام از خودروی پژواش پیاده شده و شروع به عربده کشی کرده و چاقویی را روی پهلویم قرار داد و می‌خواست با زور مرا سوار خودرواش کند. وقتی شروع به داد و فریاد کردم با سر و صدایم کم کم رهگذران و اهالی جمع شدند و پرهام که موفق به ربودن من نشده بود، مرا رها کرد و متواری شد.

انکار آدم ربایی

با شکایت مرد جوان پرونده‌ای در شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت تشکیل شد و به دستور بازپرس محمد وهابی، کارآگاهان وارد عمل شدند. در نخستین گام، آنها به بررسی اظهارات شاکی پرداخته و در بازبینی دوربین‌های مداربسته محل حادثه، مشخص شد متهم از خودرواش پیاده شده و با تهدید چاقو قصد گروگانگیری مرد جوان را داشته اما موفق نشده بود.از سویی صدای پرهام که با مادربزرگ شاکی تماس گرفته بود به بازپرس جنایی ارائه شد.

با کنار هم قرار دادن مدارک به دستور بازپرس جنایی، پرهام بازداشت شد،اما مرد جوان در تحقیقات مدعی شد که قصد قتل نداشته و وقتی شنیده که پشت سر خواهرش حرف زده‌اند برای تنبیه کردن مرد جوان و به قصد انتقامجویی این کار را کرده است.بدین ترتیب متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس قرارگرفت.

کدخبر: 820274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟