یک حرکت بیجا سارقان دستشان را رو کرد / خودشان را کیش و مات کردند

به گزارش رکنا؛ دو نفر بودند و سوار بر یک پراید مدل پایین. راننده این خودرو ناگهان ‌در یک دوربرگردان به صورت خلاف پیچید تا مسیرش کوتاه‌تر شود، تخلفی که از چشم افسران گشت کلانتری چهلم مشهد دور نماند.

مأموران به این خودرو مشکوک شدند و هم‌زمان با استعلام پلاک به صورت نامحسوس به دنبال پراید حرکت کردند. دقایقی بعد نتیجه استعلام اعلام شد و مأموران متوجه شدند که در پی یک خودرو سرقتی حرکت می‌کنند.

مأموران کلانتری نجفی با اعلام موضوع به فرماندهی انتظامی مشهد، با دریافت دستور تخصصی از سوی سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد و همچنین هماهنگی قضایی، به این خودرو دستور ایست دادند و پیش از فرار سد راه خودرو شدند و آن را متوقف کردند.

با دستگیری دو متهم، این افراد به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. آن‌ها که سوار بر خودرو سرقتی گرفتار شده بودند، مجبور به پذیرش جرمشان شدند و تاکنون به 20فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کرده‌اند.

مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی لوازم و قطعات داخل خودرو از جمله باتری، لاستیک و کامپیوتر سرقتی خودرو را کشف کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

ابوعطا

کدخبر: 819916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟