مرد بی آبروی اینستاگرام بازداشت شد / مزاحمت های او یک خانواده خوزستانی را به هم ریخته بود

به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر اعلام کرد: فردی به این پلیس مراجعه و اظهار کرد: شخصی ناشناس از مشخصات فردی من سوءاستفاده کرده و با ساختن صفحه‌ای در اینستاگرام و ارسال پیام به آشنایان من با آبروی اینجانب بازی کرده است.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس متهم شناسایی و درنهایت با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و برای بازجویی به پلیس فتا آورده شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی شد اما پس از مواجه با دلایل، مستندات و ادله دیجیتال جرم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی و اظهار پشیمانی از کرده خود، هدف و انگیزه خود را  خصومت شخصی بیان نموده و در نهایت پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

سرهنگ حسینی یادآور شد: کاربران شبکه‌های اجتماعی و به خصوص بانوان نسبت به نگهداری تصاویر و فیلم‌های شخصی و خانوادگی دقت بیشتری داشته باشند و این تصاویر و فیلم‌ها را در شبکه‌های مجازی برای دیگران حتی اعضای خانواده و بستگان ارسال نکنند زیرا ممکن است در آینده مورد سوءاستفاده واقع شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس 096380به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

علی رنجکش

کدخبر: 819128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟