پسر نوجوان قصد بی عفت کردن زن 40 ساله ای را داشت / این زن آبرویش قربانی اپل آیدی شد

 زن 40 ساله ای به نام منیژه پای ادعا کرد:  چندی قبل یک گوشی اپل خریدم و بعد از چند روز احساس کردم یک نفر به اطلاعات شخصی گوشی موبایلم دسترسی پیدا کرده تا اینکه مرد ناشناسی با ارسال اطلاعات و تصاویرم پیشنهاد دوستی شوم را مطرح کرد و تهدید کرد اگر خواسته‌اش را اجرا نکنم اقدام به انتشار تصاویر شخصی ام می‌کند و در سناریوی دیگر در خواست پول کرد.
ماموران در تحقیقات ابتدایی از زن جوان پی‌بردند که اپل آیدی گوشی موبایل منیژه را یکی از بستگانش فعال کرده است و این در حالی بود که زن جوان هیچ شکایتی از پسر جوان نداشت و تاکید داشت که به او اعتماد دارد و این اخاذی و پیشنهاد شوم از سوی او صورت نگرفته است.
ماموران در حالیکه زن جوان تاکید داشت پسر آشنا در این ماجرا نقشی نداشته است، تیم پلیسی با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عامل این مزاحمت اینترنتی شدند.
 ماموران در عملیاتی غافلگیرانه فرهاد را دستگیر کردند و وقتی منیژه پیش روی پسر جوان قرار گرفت مشخص شد که وی همان پسر آشنا که از بستگانش است دست به این مزاحمت شوم زده است.
 پسر جوان پس از دستگیری ادعا کرد پس از اعتماد منیژه و ساخت اپل آیدی برای گوشی موبایلش وسوسه شدم و تصمیم به اخاذی و ارتباط دوستی با او گرفتم که پشیمانم.
توصیه :  هنگام فعال کردن اپل آیدی گوشی بهتر است از سایت شرکت سازنده و مکان‌های مناسب و افراد مطمئن استفاده نمایید و هیچگاه گوشی را دراختیار افران ناصالح قرار ندهید.

کدخبر: 474245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟