زن جوان به علت اختلاف با همسرش دست به خودکشی زد / ماموران انتظامی او را پیدا کردند

به گزارش رکنا، سردار ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این خصوص اظهار کرد: در پی مراجعه مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مبنی بر گمشدن همسرش، کارآگاهان مجرب تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: مرد جوان اینطور ماجرا را توضیح داد که با همسرم اختلاف داشتم و ساعتی قبل با یکدیگر مشاجره پیدا کردیم اما او ناگهان سوئیچ خودرویش را برداشت و با ماشین خانه را ترک کرد؛ همسرم مدام تهدید می‌کرد که بلایی سر خودش می‌آورد نگرانم بلایی سرش آمده باشد، لطفاٌ کمک کنید.

به گفته سردار ولیپور گودرزی، بررسی‌های کارآگاهان نشان ‌می‌داد که زن گمشده که کنترل خود را از دست داده و پیام‌هایی را به برخی از دوستان خود ارسال کرده و در آن‌ها ضمن طلب حلالیت از قصد خود برای خودکشی با قرص خبر داده است.

وی گفت: با اقدامات فوری و اطلاعاتی کارآگاهان، تردد خودروی زن گمشده در شمال شهر پیدا شد و ماموران با حضور در محل، او را در حالی که بر اثر مصرف قرص بیهوش شده بود، پیدا کردند.

سردار ولیپور گودرزی متذکر شد: زن گمشده بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت اقدامات درمانی قرار گرفت که در ادامه خوشبختانه با تلاش پزشکان، جان وی نجات پیدا کرد.

کدخبر: 1001613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟