عملیات تعقیب و گریز برای دستگیری سارقان مسلح + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری در شهرری، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات و عوامل گشت کلانتری ۱۳۱شهرری قرار گرفت.
وی افزود: در بامداد سوم خرداد ماه امسال ماموران با پوشش دهی انتظامی نقاط جرم خیز یک دستگاه موتور سیکلت دوترک را درحال زورگیری از شهروندان مشاهده که سریعاً نسبت به دستگیری افراد اقدام می کنند که سارقان به محض مشاهده پلیس از محل متواری می شوند و عملیات تعقیب و گریز آغاز می شود.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و مراقبت در نهایت با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی موفق به متوقف کردن موتورسیکلت و هر ۲ سارق را در اقدامی ضربتی دستگیر می کنند که در بازدید اولیه تلفن همراه مسروقه شهروندان کشف شد که به همراه متهم به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان جوان علیرغم انکار های اولیه در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس و دعوت مالباختگان توسط ۷ شاکی شناسایی شدند ، که پس تکمیل پرونده جهت بررسی تخصصی با هماهنگی مقام قضائی به اداره پلیس آگاهی شهرستان ری اعزام شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که اقدام به سرقت اموال با ارزش می نمایند، از شهروندان درخواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال با ارزش به همراه خود، خود داری نموده و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال با ارزش، آنهارا در معرض دید دیگران نگذاشته و یا توجه اطرافیان را جلب ننمایند.

کدخبر: 1001208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟