قتل فجیع همسر و فرزند به دست مرد تهرانی / او به کمیسیون پزشکی معرفی شد

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از شهریور ماه 1402 به دنبال وقوع جنایتی هولناک در خانه ای در ورامین آغاز شد. بررسی ها نشان می داد زن  25 ساله به نام فریبا و فرزند دو ساله اش مریم در خانه شان کشته شده اند.

جسد مادر و دختر  با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد ماموران برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند.

افشای جنایت خانوادگی

پلیس در نخستین گام  از تحقیقات به بررسی فیلم دوربین های مداربسته در محل پرداخت و دریافت فریبا به نام اکبر آخرین نفری بوده که از  خانه خارج شده است.

با افشای این ماجرا اکبر ردیابی و دستگیر شد و به قتل همسر و فرزندش اعتراف کرد.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.اما در این میان پدر اکبر به عنوان ولی دم نوه اش و پدر و مادر فریبا با رضایت بی قید و شرط خود را اعلام کردند و از قصاص گذشتند. به این ترتیب مرد خشن از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد. 

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه اکبر روبه روی قضات ایستاد و قتل همسر و فرزندش را گردن گرفت.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: یک سال قبل از قتل پولی را به برادرزنم قرض دادم و قرار شد دوماه بعد آن را برگرداند. اما هربار بهانه ای می آورد و از پس دادن پولم طفره می رفت. او برای پس دادن بدهی اش مدام امروز و فردا می کرد. به همین خاطر ناراحت بودم و چندبار به همسرم گلایه کردم. آخرین بار وقتی از محل کار به خانه رفتم با همسرم بحث کردم و فریبا از این موضوع ناراحت شد.  او می گفت نباید به برادرش بی احترامی کنم .به همین خاطر با من قهر کرد و وقتی از او خواستم برایم آب و چای بیاورد به من اهمیتی نداد. من که اعصابم به هم ریخته بود از کوره در رفتم و به سمتش حمله کردم.من او را کتک زدم. سپس در اوج خشم با کارد آشپزخانه چند ضربه  به شکم ، پهلو و گردنش زدم .همان موقع فرزند دو ساله ام بیدار شد و شروع به گریه کرد. برای اینکه دخترم ساکت شود یک ضربه چاقو به او زدم اما گریه دخترم قطع نشد. او جیغ می کشید که سرش را به زمین کوبیدم تا جان سپرد. من فرش خانه را روی جسد آنها انداختم و از خانه خارج شدم.

وی در پاسخ به این سوال  قاضی درباره اینکه چرا فرزندت را کشتی گفت: با خودم فکر کردم اگر به خاطر قتل همسرم اعدام شوم کسی نیست که از دخترم نگهداری کند. من نمی خواستم  پدربزرگ و مادربزرگش او را بزرگ کنند. به همین خاطر دخترم را هم کشتم.

با اظهارات تکان دهنده مرد خشن، وی بار دیگر برای بررسی سلامت روانی اش به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد. تا کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینت بالینی اعلام کنند وی پس از تحمل مجازات از جنبه عمومی جرم می تواند به  جامعه برگردد و زندگی عادی داشته باشد یا نه.

بعد از اظهارنظر کمیسیون پزشکی قانونی، قضات دادگاه درباره مجازات این مرد تصمیم گیری می کنند.

کدخبر: 1000726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟