کرم ها در داخل مغز این دختر بچه 8 ساله چه می کردند؟

 در میان اخبار عجیب و غریب روز تصاویری عجیب تر از مغز یک دختر بچه 8 ساله جلب توجه می کرد ، تصویری که در وب سایتها با تیتری رعب آور منتشر شد :"مغز دختر 8 ساله با 100 تخم کرم محاصره شد !" خبری که جزئیات و تصاویر مربوط به آن را در ادامه این بخش از نمناک خواهید خواند.رپورتاژ

بی توجهی به تغذیه مغز کودک خردسال را پر از تخم کرم کرد

دختر هشت ساله ای که نامش منتشر نشده است به دلیل وجود 100 عدد تخم کرم نواری در مغزش دچار تشنج و حملات صرع شد ؛ این دختر پس از خوردن گوشت نپخته یا میوه و سبزیجات نشسته متحمل درهای فلج کننده ای شد. این دختر از دهلی نو ، در ابتدا با دوز بالایی از استروئید تحت مداوا قرار گرفت چراکه پزشکان مشکوک به وجود کیست هایی درمغز او شدند؛ ولی به جای درمان ، دارو او را از 40 کیلو به 132 کیلو رساند؛ عوارض به حدی بود که او دیگر قادر به راه رفتن نبود و نفس نفس میزد.

وجود کرم در داخل مغز کودک

شش ماه بعد ، پدر و مادر ناامید دختر، او را به بیمارستان فورتیس میبرند ، در آنجا مشخص میشود که او از بیماری خاصی به نام نورو سیستی سرکوزیس رنج می برد ؛ تصور میشد که این کرم های خوکی پس از مصرف گوشت خوک خام ، سبزیجات یا میوه نشسته ، از شکم و از طریق جریان خون به مغز او راه یافتند و طبق آنچه پیش بینی میشد وجود این تخم کرم ها موجب فلج موقت او و ناتوانی دردناکش در تنفس شده بود.

پس از انجام مراحل درمان برای از بین بردن تخم ها ،این دختر به تدریج بهبود یافته و قادر به راه رفتن دوباره شد ، برای کاهش تورم ، درمان او ابتدا با دارو شروع و سپس برای از بین بردن کرم های خوکی اقدامات لازم صورت گرفت. او پس از کاهش اضافه وزن ناشی از مصرف بیش از حد استروئید، توانست وزن کم کند و به مدرسه بازگردد.

انتقال کودک به بیمارستان به دلیل وجود کرم در مغزش

پدر این دختر که علاقه ای به فاش شدن اسمش نداشت گفت:" ما هیچگاه فکر نمیکردیم که دختر سالم و شاداب ما به چنین بیماری دردناکی مبتلا شود و خیلی خوش شانس هستیم که پیش از باز شدن تخم ها درمان مناسب یافت شد و آسیب بیشتری به مغز او نرسید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شکایت قضایی«الهام چرخنده» از خواهران منصوریان! + سند

حمله خونین مرد شیطان صفت به پلیس افسریه تهران / او یک زن را در تاریکی شب به دام انداخته بود

فاجعه در خلیج فارس / گزارشی تکاندهنده + جزییات

دلیل احمقانه مرد 40 ساله برای تجاوز به 3 دختر زیر 18 ساله اش

خانم بازیگر عکس های ناجورش را حذف کرد! + جزییات

شهردار سابق تهران دستگیر شد؟!

ماجرای لندکروز یک میلیاردی و کفش 3 میلیونی! / مامور پلیس چرا از خود دفاع نکرد؟ + عکس

فیلم لحظه رفتار بیشرمانه زائران عراقی در مشهد!

سهیلا شوهر داشت اما تسلیم 100 دلاری مرد عرب شد!

سجاد و دوست موقشنگش داعشی بودند! + عکس بدون پوشش

مرد شرورهنگام تجاوز به زینب17 ساله روی بدن اوتتو کرد+فیلم گفتگو با دختر

فیلم اعتراف راننده ای که پلیس شیراز را کتک زد + عکس

آخرین خبر از سرنوشت تلخ پرنیای 2/5 ساله کرجی + عکس

 

 

 

کدخبر: 413367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟