کوهنوردی مردی با کفش زنانه 12 سانتی برای کمک به خیریه+عکس

مردی که علاقه زیادی به کوهنوردی دارد تصمیم گرفت با کفش پاشنه بلند زنانه اقدام به فتح قله کند که واقعا کار دشواری به شمار می‌آید. در ارتفاع 1345 متر بالای دریا، کوه بن نویس مطمئنا سخت ترین کوه برای کوهنوردی نیست.

ولی همه ی چیز به طور قابل توجهی متفاوت میشود اگر به جای کفش های مناسب کوه نوردی ، کفش هایی با پاشنه 12 سانتی متری به پا داشته و در عین حال آقا نیز باشید!ولی اخیرا یک نوجوان انگلیسی به نام بن کان وی 19 ساله، اثبات کرداین کار غیرممکن نیست!

این دانشجوی هنر Art لندنی به تازگی با کوهنوردی به قله بلندترین کوه انگلستان با کفش پاشنه بلند خود رابه چالش کشیده هست تا بعنوان یک نکته برجسته در فرم بورسیه خود برای هنرستان هنرهای ارتباطیدر بریکستون ثبت کند.

از متقاضیان درخواست شده بود “یک کار احساسی در مورد چیزی که واقعا به آن تعلق دلیل دارند،انجام دهند” و از آنجا که بن عاشق انتقال فرهنگ هاست و 13 سال هست که روی آن کار می‌کند،تصمیم گرفت دو مورد از سرگرمی Hobby هایش را با هم ترکیب کند.

کان وی در این مورد میگوید:”من باید به کاری سخت فکر می‌کردم و همین طور علاقه زیادی به انتقالفرهنگ دارم. من کوه بن نویس را گزینش کردم چون بزرگ ترین بود و با خود گفتم اینکار را انجاممی دهم ، آن را درست انجام میدهم و تا حدی خود به خود اینکار انجام شد. ”

کان وی کوهنوردی با کفش پاشنه بلند خود را ساعت 8 صبح روز بیست و هفتم ژوئن آغاز کرد وکالوم مکنزی آلن ، یکی از دوستانش از دانشکده هنر نیز وی را همراهی کرد و تمام این کوهنوردیرا با دوربین فیلم برداری ضبط کرد تا یک ویدئوی دو دقیقه ای را بعنوان پروژه فرم تقاضا تهیهکنند. کل این کوهنوردی پنج ساعت طول کشید و به هیچ عنوان تجربه راحتی نبود.

در نیمه راه بالا رفتن از کوه بن نویس، یکی از بندهای کفش پاره شد و به گزارش پارس ناز اومجبور شد با چسب کفش را به پایش محکم کند تا درنیاید. آب و هوا نیز عمده با او یار نبود واو می‌گوید تمام طول مدت کوهنوردی ، بارندگی تمامی نداشت و در عین حال مجبور به تحمل باد40 تا 50 مایل در ساعت شد.

به علت این شرایط سخت ، بن و دوستش پس از رسیدن به 900 متر بالای کوه ، مجبور به بازگشتشدند و او در زمان برگشت کفش های کوهنوردی اش را به پا کرد.

او در مورد تجربه اش میگوید هرگز قبلا کوهنوردی نکرده بودم و نخستین بار نیز بود که کفشپاشنه بلند می پوشیدم. اکثر مردم نظرات مثبتی داشتند ولی بعضی دیگر با انتقاد از این کارمی گفتند باید در درجه اول به سلامتی Health و امنیت فکر میکردم. من اکثر از آنکه با کفش پاشنه بلندروی کوه صدمه ببینم در شب گردی در لندن آسیب می‌بینم چرا که در کوهنوردی جوراب و بانداژداشتم.

جدا از این که او پروژه ای منحصر به فرد برای هنرستان فراهم کرد، کوهنوردی با کفش پاشنه بلند بهاین پسر 19 ساله اجازه داد برای بعضی مناسبت های خیریه ای نیز مثل خیریه حقوق افراد ترنس جندر«تغییر جنسیت داده» و کمپانی کفش سال که برای بچه های پابرهنه در جهان کفش تهیه می‌کند نیز، اعانهجمع آوری کند.

بن در این مورد گفت جمع آوری پول خیریه برای زندگی بعضی مردم شادی به همراه دارد و اگرمن بتوانم با کاری طنز برای کسی شادی بیاورم ، پس آن کار ارزش انجامش را داشته هست.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نخستین تصاویرازمحل سقوط هواپیمای ATR درارتفاعات دنابعد ازآب شدن برف

راز پخش فیلم مائده دختر رقاص از تلویزیون لو رفت

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

دستگیری دارو‌دسته «دایی» در مشهد

پوریا و مهتاب برای عاشقانه زندگی کردن درخواست طلاق دادند!

مادربزرگ طعمه شد و سر قرار رفت تا از راز نامزد منحرف سر در بیاورد! + عکس

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

تشکر بدون سانسور فردوسی‌پور!

ارتباط‌گیری زندانیان «بند 350» اوین با BBC / وحید مرادی زخم کهنه را باز کرد / اعدام برای کارمند زندان کرج!

لوله کش با زنم خیلی صمیمی شده بود! / انتقام گیری عجیب یک مرد

اقدام گستاخانه مرد متاهل با زن زیبا در جنگل + عکس

تازه داماد، عروس خانم را در زندگی کثیفش جا گذاشت!

 

 

 

کدخبر: 398163 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟