مرد تایلندی همزمان با 120 همسرش شب را صبح می کند! + عکس

مرد تایلندی 120 همسر دارد که همگی از وجود هم با خبر می باشند و به خوبی با این مرد در زندگی کنار آمده اند و او را دوست دارند. مرد خوش اشتهای تایلندی که 120 زن را به همسری انتخاب نموده بود.

 چند همسری در تایلند غیرقانونی است ولی این موضوع باعث نشده تایک مرد تایلندی 120 همسر و 28 فرزند نداشته باشد یکی دیگر از نکات غیر معمول در مورد اواین است که تمام زنان وی از این موضوع آگاهی داشته و به نظر نمی‌رسد مشکلی با این روند داشته باشند.

 تامبان پراسرت اخیرا پس از آنکه خبرنگاران از یک منبع ناشناس در مورد او با خبر شدند, از روی ناچاری اعتراف کرد مرد هوس باز که به صورت غیرقانونی با بیش از 100 زن ازدواج کرده هست.این مرد هوس باز 58 ساله که رئیس منطقه ای در 90 کیلومتری شهر بانکوک هست و یک تجارت پیروز در اساس تولید و ساز دارد اخیرا از تعدادی خبرنگار در منزل اش پذیرایی کرده و حقایقی از زندگی خانوادگی اش را برای انها افشا کرده هست.

مرد هوس باز با 120 همسرش که به صورت غیر قانونی در تایلند زندگی می‌نماید این مرد هوس باز می‌گوید دوست دارد مجدد ازدواج نماید و زنان بیشتری داشته باشد او 17 سال هست که در حال ازدواج کردن و بر قراری ارتباط جنسی با دختران باکره هستند.

وقتی از او سوال شد که آیا حقیقت دارد وی در سراسر کشور بیشتر از 100 همسر دارد, در جوابگفت ;/من 120 همسر و 28 پسر و دختر دارم.گرچه این رقم قابل دقت در عرض چند سال قبل حاصل نشده , بلکه وی به خبرنگاران گفت از جوانی و وقتی فقط 17 سال داشت, شروع به ازدواج های مجدد کرد.

نخستین ازدواج این مرد در 17 سالگی

وقتی نخستین بار 17 تندرست بود, ازدواج کردم. همسر اولم یک یا دو سال کوچکتر از من بود و ماصاحب سه فرزند شدیم. پس از آن من با زنان بیشتری ازدواج کردم. بیشتر انها زنان جوانی بودند که زیر 20 سال سن داشتند, من بزرگتر دوست نداشتم چون بیشتر بحث میکردند.

هم چنان که او بزرگسال تر شد و تجارت فرآوری و ساز خود را نخست کرد, عادت غیر معمولی پیدا کرد, او درهرجایی که منزل ای می فرآوری, با یک زن اخیر ازدواج میکرد.

من پیمان کار ساختمانم, هرجا که منزل ای می ساختم, آنجا مجدد ازدواج میکردم. من همه ی آنهارا دوست دارم و آن ها هم مرا دوست دارند.

همسران او در نقاط گوناگون کشور تایلند

او پیش از ازدواج با فرد اخیر, همه ی وقت به او می‌گوید که قبلا چندین بار ازدواج کرده و به بقیه نیزمی گوید که تصمیم به ازدواج مجدد دارد. 22 تن از فرزندان او در نزدیکی منزل او زندگی میکنند و بقیه انها در نقاط گوناگون تایلند میباشند.

این مرد چند زنه تایلندی می‌گوید; من می‌گویم همسر جدیدی داردم هیچ کس مشکلی ندارد.

همه ی انها این اوضاع را قبول کردند و بحثی به وجود نمی‌آید. من به همه ی آن ها احترام می‌گذارم. در هر مورد از والدین آن ها برای ازدواج بر طبق آداب و سنت مرسوم اجازه میگیرم. تمام ازدواج ها دریک مراسم مفید و مناسب صورت گرفته هست.

پشتیبانی مالی کامل از همه ی همسرانش

مراقبت از 120 همسر و 28 فرزند برای پراسورت هرگز مشکلی نبوده چرا که برای خانواده های متعدد خود تمام احتیاجات را برآورده می‌کند و اگر همسران او از خود منزل ای نداشته باشند,برای آن ها می سازد.دیدنی هست که در تمام طول گفت و گو خبرنگارانِ تایلندی با تامبان پراسرت تازه ترین همسر او اسم فون/ 27 ساله در کنار او نشسته بود و به نظر نمی‌رسید از افشاگری های او شوکه شده باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم از جسد وحید مرادی در پزشکی قانونی + جزییات

جنجال بر سر لباس های ملانیا و ایوانکا ترامپ + تصاویر

آخرین فیلم از وحید مرادی قبل از کشته شدن در زندان کرج + تصویر

فوری / وحید مرادی در زندان کرج کشته شد + عکس

واکنش پزشک جنجالی تلویزیون به تمسخرها و انتقادات در فضای مجازی

قرار زایمان یک هفته پس از کنکور بود بچه عجول بود! + عکس

20 خودروی نمایندگان مجلس به سرقت رفت + جزییات

ابرها و برف های ایران در آسمان دزدیده می شوند!

درگیری خونین آقای خواننده با قهرمان کشتی جهان در آبادان

پسر فرماندار در هواپیما دختری را آزار داد! / این مرد آزاد است

شوک بزرگ به ابراهیم تاتلیس/ این بار پسرش تهدید به قتل شد

این مرد مار زنگی زخمی را به داخل ماشین همسایه انداخت +عکس

ببینید 11 عضو خانواده هندی را چطور کنارهم دار زده اند! + فیلم 16+

جوان سیاه پوستی که با صابون سفید پوست شد+عکس

فوری / حادثه وحشتناک هواپیمای مسافربری در آسمان ساری

فیلمبردار سینما من را بی هوش کرد و از او حامله شدم! + جزییات هولناک

تجاوزکفتار پیربه نوه ونتیجه اش/ پدربزرگ کثیفم را به طرز فجیعی کشتم!+عکس

نقشه عجیب دانش‌آموز۱۵ساله همدانی برای دنبال کنندگان سایت های ناجور+عکس

وقتی زن بی لباس در را به روی پیک موتور باز کرد! + عکس

تجاوز یعنی رابطه بدون موافقت زن و مرد!

کدخبر: 394187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟