تلفظ نام "پوتین" برای بایدن دردسرساز شد

بایدن در تلفظ نام خانوادگی رئیس جمهور روسیه دچار مشکل شد.

به گزارش رکنا، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در اولین سخنرانی خود در مورد روابط ایالات متحده با روسیه نتوانست نام خانوادگی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را درست تلفظ کند.

این سخنرانی از طریق حساب کاربری کاخ سفید در یوتیوب بطور زنده پخش شد.

رهبر آمریکا دچار لکنت شده و چیزی غیر قابل فهم شبیه "رئیس جمهور کلونین" بر زبان آورد، اما سپس بلافاصله اشتباه خودش را اصلاح کرد.

در ماه مارس، بایدن در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان رئیس جمهور آمریکا سخنان خود را از روی کاغذ می‌خواند. در عکس‌های منتشر شده از کنفرانس مطبوعاتی، رئیس جمهور یک تکه کاغذ را در دستان خود نگه داشته است. یکی از آن‌ها آماری مربوط به وضعیت زیرساخت‌های ایالات متحده و مقایسه آن با چین را نشان می‌دهد و در یک عکس دیگر بروشوری با نام و عکس خبرنگاران در دست دارد که شماره‌های مشخص شده در مقابل آن‌ها قرار دارد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ۱۵ آوریل فرمانی درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه را امضا کرد. این محدودیت‌ها تعدادی شهروندان و موسسات روسیه را در برگرفته است. به گویا فعالیت خصمانه روسیه در حوزه سایبری، دخالت ادعایی مسکو در انتخابات ایالات متحده یا سایر کشور‌های خارجی از جمله دلایل اعمال این تحریم‌ها اعلام شده است. وزارت امور خارجه روسیه قول داده که واکنش مسکو به این تحریم‌های آمریکا "اجتناب ناپذیر" و شدید باشد.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟