نصیری: مینی‌گلف تنها ورزش گروهی است که پروتکل‌های بهداشتی کاملاً رعایت می‌شود

به گزارش رکنا : بعد از اینکه ستاد مبارزه با کرونا اجازه آغاز مجدد فعالیت رشته‌هایی که فاصله اجتماعی در آنها رعایت و در فضای باز برگزار می‌شود را صادر کرد، باشگاه مینی‌گلف مینیاتور در پارک ملت بازگشایی شد و از اواسط خرداد فعالیت‌ها آغاز شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مجموعه باز است. مینی‌گلف تنها تفریح و ورزش گروهی است که در شرایطی کاملا امن و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات برگزار می‌شود. این ورزش در فضای باز است و افراد می‌توانند به راحتی از ماسک نیز استفاده کنند. لوازم بهداشتی در باشگاه موجود است و پاتر و توپ‌ها به صورت مداوم ضدعفونی می‌شوند و دستکش و ماسک هم در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

مدیر باشگاه مینی‌گلف مینیاتور گفت: در باشگاه مینی‌گلف پارک ملت آموزش رایگان به صورت تئوری و عملی توسط مربیان انجام می‌شود و مربیان در چند زمین بازیکنان را همراهی می‌کنند تا نحوه بازی و قوانین را یاد بگیرند. اگر افراد بخواهند به صورت حرفه‌ای نیز این ورزش را ادامه دهند مربیانی زیر نظر فدراسیون و دارای مدارک معتبر آموزش‌های تکمیلی را خواهند داد. هزینه یک راند بازی در باشگاه نیز 30 هزار ریال است.

وی تصریح کرد: اعضای هیئت گلف استان تهران نیز روزهای جمعه از صبح تا ظهر در باشگاه حضور دارند. ما امیدواریم در این زمان شیوع کرونا مردم بتوانند یک تفریح و ورزش امن و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 586963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟