خنده های خانم مجری شبکه سعودی به دروغ بزرگ در اخبار + فیلم
حجم ویدیو: 9.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18

به گزارش رکنا، «محمد العرب» یکی از گزارشگران شبکه سعودی «العربیه» در یمن، گزارشی در خصوص ساخت فرودگاه در «مأرب» یمن مخابره کرد اما در پشت سر وی تنها بیابان خشک دیده می‌شود.

العرب در حالی درباره جزئیات این فرودگاه توضیح می‌دهد که در پشت سر وی تنها چند نفر در بیابانی خشک ایستاده‌اند و هیچ پروژه ساخت و سازی دیده نمی‌شود. او می‌گوید که اقدامات اولیه برای شروع پروژه آغاز شده و به شکلی سریع اجرای آن آغاز خواهد شد.

نکته جالب اینجاست که گزارشگر هنگام پایان گزارشش می‌گوید، «[گزارش] برای دو شبکه العربیه و الحدث؛ محمد العرب؛ فرودگاه بین‌المللی مأرب»!.

با پایان گزارش که دوربین العربیه به استودیو بازمی‌گردد تا گوینده (خانم مُنتهى الرُمحی)، خبر را به پایان ببرد و عناوین اصلی را قرائت کند اما وی نمی‌تواند جلوی خنده خود را از این دروغ (که اینجا فرودگاه بین‌المللی مأرب است) بگیرد و اصطلاحاً از خنده منفجر می‌شود به گونه‌ای که عناوین پایانی اخبار پخش می‌شود اما او نمی‌تواند خود را کنترل کند و عناوین اصلی را قرائت کند.

نیروهای انصارالله و کمیته‌های مردمی یمن در هفته‌های گذشته در واکنش به عملیات جدید شبه‌نظامیان وابسته به عربستان و دولت مستعفی یمن، حملات سنگینی در جبهه «نِهم» در شرق صنعاء انجام دادند و تبعات این پاسخ، تا استان‌های مأرب و الجوف رسید و حتی در جبهه‌های دیگری مثل استان‌های تعز، الضالع و إب پیروزی‌هایی به دست آمد.

انصارالله بعد از جنگ «نهم»، به دروازه شهر مأرب رسید اما وارد این شهر نشد. «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی انصار الله در این باره اعلام کرد که این امر به دلیل ملاحظات بشردوستانه و همچنین میانجیگری یک کشور عربی به منظور اعطای فرصت به حزب الاصلاح برای وفاداری به تعهدات خود در قبال یمن و تجدید نظر در محاسباتش صورت گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟