آخرین وضعیت جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی + فیلم
حجم ویدیو: 5.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

به گزارش رکنا، «محمد اسلامی» صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد، در جمع خبرنگاران در خصوص تصمیم ایران برای بررسی جعبه سیاه هواپیمای بوئینگ متعلق به خطوط اوکراین، گفت: سانحه هوایی پرواز ٧٥٢اوکراین، بر اساس استانداردهای ایکائو در حال بررسی در ایران است.

وی با بیان اینکه کمیته بررسی سانحه هوایی درحال انجام کار است، گفت: مراحل بررسی گوناگون است، بررسی جعبه سیاه یکی از مراحل کار است و ایران و اوکراین به صورت مشترک کار بررسی را بر اساس مقررات ایکائو ادامه می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی در مراسم جشن سالگرد انقلاب که در فرودگاه مهرآباد در حضور مسافران برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: تلاش و کوشش در راه خدا هیچ وقت تعطیل نمی‌شود. باطل باطل است و نقشه های ان ها همواره برای با جبهه حق نوسازی می شود و از شکت های متوالی هم عبرت نگرفته است.

وی ادامه داد: طی این سال ها نقش های گوناگون استکبار را از نزدیک دیدیم و لمس کردیم. ملت ایران برای تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی هزینه های بسیاری پرداخت کرده است.

اسلامی با بیان اینکه ملت ایران در زمره کشورهای مستقل است، گفت: این ملت با هدایت رهنمودهای امام امت و رهبر انقلاب توانسته قله های عزت و سر بلندی را یکی پس از دیگری فتح کند.

وی با اشاره به این که اولین اقدام آمریکا علیه ایران، تحریم‌ها بود، تصریح کرد: اگر امروز مقاوم هستیم و از ظرفیت های خوبی بهره مندیم نتیجه تحریم هاست که باعث شده ما آسیب پذیر نباشیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: آمریکا با به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی انتقام شکست طرح خاورمیانه بزرگ را ایران گفت و مردم ایران یک بار دیگر همبستگی با شعائر اسلامی را به نمایش گذاشتند.

اسلامی تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه است.

وی افزود: امروز شاهد خروش ملت های مسلمان در برابر جدیدترین توطئه صهیونیسم به اسم معامله بزرگ قرن هستیم که این طرح نیز شکست خواهد خورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 539895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟