سانحه هواپیمای اوکراینی پروازهای امارات به آمریکا را طولانی‌تر کرد

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه خبری سیمپل فلایینگ، به دنبال سانحه سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین مدت زمان پروازهای شرکت امارات به آمریکا به 17 ساعت افزایش یافته است.

شرکت هواپیمایی امارات که پس از این حادثه از آسمان ایران استفاده نمی کند، در پروازهای خود به مقصد آمریکا، با استفاده از آسمان کشورهای پاکستان، افغانستان و ازبکستان آسمان ایران را دور می زند. اما این اقدام مشکلات زیادی را از نظر طول مدت پرواز و تامین خدمه پروازی برای این شرکت به وجود آورده است.

برای مثال پروازهای این شرکت از فرودگاه بین المللی دوبی به لس انجلس 16 ساعت و 54 دقیقه به طول می انجامد. همچنین شرکت امارات ناگزیر شده پروازهای خود از دبی به مقصد هیوستون را با یک توقف جهت سوختگیری مجدد در تورنتو به انجام برساند و این موضوع کل مدت زمان پرواز را بدون در نظر گرفتن زمان توقف در هیوستون به 16 ساعت و 59 دقیقه افزایش داده است.

هواپیماهای شرکت امارات برای پرواز به دالاس نیز ناگزیرند در سوئد برای سوختگیری مجدد توقف کنند. ظاهرا شرکت اماراتی هنوز زمانی را برای از سرگیری پروازهایش بر فراز ایران در نظر نگرفته است. بنابراین باید منتظر ادامه توقف پروازهای این شرکت به مقصد آمریکا در میانه مسیر بود.

علاوه بر مشکل سوخت گیری، مدیریت نحوه استراحت مهمانداران این پروازها نیز یکی از مشکلات توقف در میان مسیر عنوان شده است. طی مسیر طولانی تر بدان معناست که خدمه پروازی باید قبل از بازگشت از این سفرها زمان بیشتری برای استراحت داشته باشند و همین مسئله دردسرها و هزینه های شرکت هواپیمایی امارات را بیشتر می کند.

منبع: تسنیم

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟