انگلیس یک زن در کُما را تهدید به اخراج کرد! + تصاویر

بهاوانی اسپاتی سی و یک ساله اهل هند پس از یک عمل جراحی سنگین حدودا ده روز است در حالت کما به سر می‌برد. برای وی نامه‎ای ارسال و در آن اعلام شده درخواستش برای اقامت در انگلیس رد شده است و به زور اخراج خواهد شد.

نامزد این شهروند هندی خواستار تجدیدنظر در خصوص این تصمیم تا زمانی شده است که بهاوانی در حالت کما قرار دارد. وی نامه‌های پزشکی را ارائه داده که در آن‌ها اعلام شده است اگر نامزدش سفر کند، جانش به خطر می‌افتد.

وزارت کشور انگلیس اعلام کرد بعید است این زن بتواند در هند از امکانات پزشکی با استاندارد‌های مشابه در انگلیس برخوردار شود ولی این وضعیت به وی این مزیت را نمی‌دهد که در انگلیس بماند. وزارت کشور انگلیس همچنین اعلام کرده است این زن هندی در صورتی که در کشورش درمان مناسب وجود نداشته باشد می‌تواند در آنجا "درمان تسکین دهنده" دریافت کند.

وکلای حقوقی و سیاستمداران اعلام کرده اند این پرونده نشان می‌دهد که قوانین مهاجرتی سختگیرانه انگلیس چطور موجب می‌شود دولت افراد را در خارج کشور به کام مرگ بکشاند.

اسپاتی سال ۲۰۱۰ ابتدا بر اساس روادید دانشجویی و کاری در لندن ساکن شد و وقتی به بیماری کرون که یکی از بیماری‌های التهابی روده است مبتلا شد درخواست دریافت روادید به دلایل بشردوستانه پزشکی کرد. درخواست وی سپتامبر ۲۰۱۸ زمانی که در بیمارستان بیهوش بود رد شد. درخواست مجدد برای تجدیدنظر نیز دو ماه بعد از آن مورد پذیرش قرار نگرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

9905096_988

9905101_837

کدخبر: 475895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟