همه چیز درباره بچه داخل شکم عروس سلطنتی

مگان مارکل عروس آمریکایی خانواده سلطنتی انگلیس این روزها درصدر اخبار جهان قرار دارد و هر جا که می‌رود و هر چه که می‌پوشد از زیر نگاه دوربین‌ها و فلاش‌های خبرنگاران پنهان نمی‌ماند. بازار شایعات و درگوشی‌ها هم که داغ داغ. آخرین خبر درگوشی هم که یواشکی به گوش ما رسانده‌اند که این نوزاد خبرساز یک دختر است و قرار است نام او را هم Doria بگذارند.

عروس خانم ۳۷ ساله که قرار است در اواخر اپریل یا حداکثر اوایل ماه می وضع حمل کند، یک مدل و بازیگر آمریکایی است که از ۲۰۱۶ با شاهزاده هری که حالا ۳۵ ساله است آشنا شد. آنها نوامبر ۲۰۱۷ نامزد کردند و در ۱۹ می ۲۰۱۸ هم رسما زن و شوهر شدند. اینکه عروس خانم از داماد بزرگتر است و پیش‌تر هم یک بار ازدواج کرده است، بر خلاف پروتکل‌های رسمی خانواده سلطنتی انگلیس بود.

همه چیز درباره بارداری و زایمان مگان مارکل

جدیدترین اخبار درباره نوزاد سلطنتی هنوز به دنیا نیامده مگان و پرنس هری حاکی از آن است که به احتمال زیاد فرزند آن‌ها اواخر اپریل یا اوایل می به دنیا می‌آید. سوالی که خیلی‌ها می‌پرسند این است که مگان کجا زایمان می‌کند؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که در گذشته عروس‌های سلطنتی مثل پرنسس دایانا در بیمارستان خصوصی Lindo Wing وضع حمل کرده‌اند و احتمال دارد مگان هم در همین بیمارستان بستری شود.

همه اعضای خانواده سلطنتی انگلیس از جمله ملکه الیزابت، دوک ادینبورگ، شاهزاده‌ی ولز، دوشس کورنوال و دوک و دوشس کمبریج برای این زوج خوشحال هستند و دوریا راگلند، مادر مگان، بی‌صبرانه منتظر خوش‌آمدگویی به نخستین نوه‌ی خود است.

هنوز زمان دقیق به دنیا آمدن فرزند این زوج سلطنتی اعلام نشده است، ولی مگان پیش‌بینی می‌کند که در ماه اپریل ۲۰۱۹ فرزند خود را به دنیا آورد. ما در این مطلب مگان مارکل را طی ماه‌های گذشته زیر ذره‌بین گذاشته‌ایم و قدم به قدم با او و نوزادش بوده‌ایم. حالا که شکم برآمده‌ مگان را همه دیده‌اند، برای وضع حمل او لحظه‌شماری می‌کنند.

چه کسی می‌دانست؟

مگان هنگام سفر به ایرلند در ماه جولای باردار شده است. با نگاه به عکس‌های آن موقع، به نظر شما نشانه‌های آبستنی در دوشس دیده می‌شود؟ ببینید که برآمدگی شکم او چگونه ماه به ماه بزرگتر شده است.

اوائل آگوست

هنوز خبری نیست

مگان اوائل آگوست در مراسم ازدواج چارلی فان اشتراوبنزی و دیزی جنکس، دوستان نزدیک شاهزاده هری در سوری، شرکت کرد. هنوز نشانه‌ای از بارداری در این عضو خاندان سلطنتی دیده نمی‌شد و او اندام ریزنقش خود را زیر یک بلوز بی‌آستین گشاد و یک دامن سبک پیله‌دار متوسط با مارک Club Monaco پوشانده بود.

سپتامبر

همه نگاه‌ها به کمر باریک

مگان در ماه سپتامبر با پیراهن سیاه‌ آستین‌دار برند Givenchy در انظار عمومی ظاهر شد، با چاکی بلند و سینه‌بندی تنگ، که جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای به او بخشیده بود. هنوز نشانه‌ای از برآمدگی شکم در او دیده نمی‌شد. او در عوض، با کمربند سیاه و طلایی خود، نگاه‌ها را به کمر باریک خود متوجه ساخته بود.

اوائل اکتبر

شایعات آغاز می‌شود

اما در ماه اکتبر، هنگامی که همسر شاهزاده هری، با یک دامن تنگ چرمی در ساسکس دیده شد، آسیاب شایعات شروع به چرخیدن کرد. زوج سلطنتی در حال بازدید از منطقه‌ی هم‌ اسم خود بودند و برای آن سفر یک روزه، مگان لباسی از Hugo Boss را انتخاب کرده بود، که دور برآمدگی بسیار کوچک شکم او را گرفته بود.

اواسط اکتبر

پنهان‌کاری بی‌فایده است

دو سه هفته بعد، برآمدگی شکم مگان در حال آشکار شدن بود. دوشس دیگر نیازی به پنهان کردن بارداری خود نداشت، چراکه او و هری، این خبر هیجان‌انگیز را تایید کرده بودند. اندام در حال تغییر مگان، در نخستین هفته‌ی سفرش به استرالیا به آسانی قابل مشاهده بود؛ هنگامی که پیراهن سرمه‌ای رنگ Dion Lee او، انحنای تازه‌ی اندامش را آشکار می‌ساخت.

اواسط اکتبر

آغاز تغییر در اندام

هنگام حضور این زوج سلطنتی در میان مردم، در جزیره‌ی فریزر، عکسی از مگان منتشر شد که نشان می‌داد هنگام احوال‌پرسی با طرفدارانش، به طرز دلنشینی شکم خود را بغل کرده است. او پیراهن کتان سبکی از برند آمریکایی طرفدار محیط زیست Reformation بر تن داشت، که به شکل بی‌نقصی اندام در حال تغییر او را برجسته کرده بود.

اواسط اکتبر

نخستین نمایش از برآمدگی

مگان هنگام حضور در ضیافت رسمی شام رئیس‌جمهور فیجی، برآمدگی شکم خود را که پیراهن بلند آبی رنگ طراحی سافیا آن را به شکل بی‌نقصی برجسته ساخته بود، به نمایش گذاشت.

اواسط نوامبر

برآمدگی دوست‌داشتنی

بین ماه‌های اکتبر و نوامبر بود که برآمدگی شکم دوشس دیگر کاملا مشهود شده بود. او با لباسی زیبا، شامل یک تاپ گردنبند مشکی با گلدوزی‌های سفیدرنگ از Safiyaa و یک دامن تمام‌قد مشکی و کفش‌های پاشنه‌بلند، نگاه‌ها را به خود خیره کرده بود.

اوائل دسامبر

لباس بارداری برای نخستین بار

دوک و دوشس برای شرکت در یک مراسم سرودخوانی خیریه، به همراه تعدادی از نزدیک‌ترین دوستان هری، از منزل خارج شدند و مگان، که با خواندن شعری زیبا حمایت خود را از این مراسم ابراز کرد، برآمدگی باشکوه شکمش را به رخ کشید. مگان که به نظر می‌آمد یک لباس مخصوص بارداری از برند Seraphine پوشیده باشد، هفته‌ها بود که در انظار عمومی ظاهر نشده بود، بنابراین هواداران او خرسند بودند که فرصتی برای اطلاع از آخرین وضعیت ساسکس کوچولو پیدا کرده‌اند!

اوائل دسامبر

مگان با شکمی در بغل

مگان روز دهم دسامبر، به شکل غیرمنتظره‌ای در مراسم جایزه‌ی British Fashion Awards حضور یافت و با کلیر وایت کلر، طراح لباس عروسی‌اش، دیدار کرد. مگان در حالی که شکم‌اش را محکم گرفته بود، جایزه‌ی بسیار معتبر بهترین طراح لباس سال زنان بریتانیا را به کلیر تقدیم کرد.

روز کریسمس

خبر داغ در روزهایی سرد

روز کریسمس که مگان مارکل در کلیسای ساندرینگهام به بقیه‌ی اعضای خانواده‌ی سلطنتی ملحق شد، برآمدگی شکم او کاملا آشکار بود. مگان که یک کت شیک از برند Victoria Beckham بر تن کرده بود، هنگامی که بازو به بازوی شوهرش و پدر آینده‌ی فرزندش، شاهزاده هری گام برمی‌داشت، سعی می‌کرد بچه‌اش را گرم نگه دارد.

دوشس هرگز روز دقیقی را برای به دنیا آمدن نخستین بچه‌ی خود اعلام نکرده است، اما هنگامی که کارن آنویل عکاس، از او پرسید که بچه چه زمانی به دنیا خواهد آمد، هوادارانش بسیار هیجان‌زده شدند.

می‌خواهید بدانید پاسخ مگان چه بود؟ گفت: «به همین زودی‌ها.»

اوائل ژانویه

اعلام شد: اواخر اپریل

بعد از دو هفته، حالا دیگر برآمدگی شکم مگان حسابی بزرگ شده بود. دوشس به دیدار از خیریه‌ جدید تحت حمایت خود در سوهو رفت، که Smart Works نام دارد و به زنان آسیب‌پذیر و دچار بیکاری‌های طولانی‌مدت کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم را بیاموزند، اعتماد به نفس و ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت در مصاحبه‌های شغلی را به دست آورند، کار پیدا کنند و زندگی‌هایشان را متحول سازند. یکی از ویژگی‌های مهم این موسسه، چگونگی لباس پوشیدن در هنگام مصاحبه‌های شغلی است.

مگان که با پیراهن مشکی و کت شتری خود، خوش‌ سر و لباس به نظر می‌رسید، به کارشناس مد آن روز تبدیل شد و به یک خانم کمک کرد که لباس مناسبی برای محل کار خود انتخاب کند.

هفته‌ی بعد، مگان به همراه شاهزاده هری، از شهر برکن‌هد دیدن کرد. او در خلال حضور در میان مردم، در میدان همیلتون، با مردم محلی گفتگوی دوستانه‌ای داشت و فاش کرد که در اواخر اپریل، زایمان خواهد کرد.

دختر کوچک ۹ ساله‌ای به نام کیتی دادلی، از مدرسه‌ی ابتدایی کاتولیک سنت آنه، بعد از ملاقات با این زوج، چنین گفت: «من از مگان مارکل پرسیدم که بچه‌اش دختر است یا پسر و او گفت که نمی‌داند.»

دو سه روز بعد، مگان دیدار کوتاهی از موسسه‌ی تحت حمایتش، Mayhew، داشت. او هنگام بازدید از این خیریه‌ی فعال در حوزه‌ی رفاه حیوانات، یک لباس ۲۵ پوندی مخصوص بارداری از H&M به تن کرده بود و یک کت Armani روی آن پوشیده بود.

اواسط ژانویه

شادی یک خانم باردار دوست‌داشتنی

برآمدگی شکم مگان در لباس شب سرمه‌ای رنگ و پولک‌دوزی‌شده‌ای که برای اجرای نمایش the Cirque Du Soleil در سالن رویال آلبرت، در ماه ژانویه، پوشیده بود، می‌درخشید.

او هنگام ملاقات با اجراکنندگان نمایش، شکم خود را گرفته بود و موقع تماشای برنامه‌ی خیره‌کننده‌ی آنها، غرق در شادی بود.

اواخر ژانویه

شیک‌پوش در بارداری

مگان در خلال بازدیدی از دانشگاه سیتی در لندن، در اواخر ژانویه، برآمدگی شکم خود را زیر یک لباس مشکی فوق‌العاده شیک پوشیده بود، که شامل یک شنل از برند Givenchy نیز بود.

اواسط فوریه

نخستین ولنتاین به‌عنوان یک مادر

دو سه روز قبل از روز ولنتاین، هری و مگان برای تماشای نمایش باشکوه The Wider Earth، از منزل بیرون آمدند. این زوج در حالی فاصله‌ی کوتاه بین کاخ کنزینگتون و موزه‌ی تاریخ معاصر را پیمودند، که مگان در کت سفید Amanda Wakeley محبوب‌اش، به همراه پیراهن هم‌رنگی از Calvin Klein، خوش می‌درخشید.

اواخر فوریه

مگان خودمانی‌تر می‌شود

زوج سلطنتی در اواخر ماه، دیداری رسمی از مراکش داشتند، که در آنجا مگان لباس‌هایی جذاب و خودمانی‌تر را برای پوشش انتخاب کرد.

ماه مارچ و اپریل

آغاز شمارش معکوس

حالا که بهار از راه رسیده، شمارش معکوس برای زایمان مگان مارکل شروع شده است. ما خیلی زود در صدر اخبار روز جهان شاهد گزارش‌هایی از تولد فرزند سلطنتی مگان خواهیم بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟