جدا شدن همسر ثروتمندترین مرد کره زمین او را قدرتمندترین زن جهان می کند

از ژانویه سال ۲۰۱۹ مجموع ثروت ۹ میلیاردر جهان بیش از دارایی ۴ میلیارد نفر اعلام شده است.

جف بیزوس، موسس و مدیر عامل سایت آمازون در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی با ۱۵۱ میلیارد دلار، نه تنها ثروتمندترین مرد جهان معرفی شد بلکه عنوان ثروتمندترین مرد در طول تاریخ روی کره زمین را نیز از آن خود کرد. از ژانویه سال ۲۰۱۸ به بعد بیش از ۴۵ میلیارد دلار به ثروت او افزوده شده است.

او در حال حاضر، ۶ خانه به ارزش ۸۴ میلیون دلار در شهر‌های مختلف آمریکا و جهان دارد. مزرعه‌ای به وسعت ۳۰ هزار هکتار در تگزاس یکی دیگر از املاک اوست. در صورتی که بیل گیتس، موسس مایکروسافت نیمی از ثروت خود را به خیریه نمی‌بخشید، در حال حاضر ثروتمندترین مرد جهان به شمار می‌آمد.

با این حال، به نظر می‌رسد عنوان ثروتمند‌ترین مرد جهان پس از جدایی جف بیزوس از مکنزی، همسرش، از او نیز سلب خواهد شد و نیمی از ثروت وی به همسرش منتقل می‌شود.

فرانسوا بتانکور می‌یر، مالک شرکت لوازم بهداشتی و آرایشی لورئال، مجموع ثروتی معادل ۴۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار دارد. گفته می‌شود همسر بیزوس پس از جدایی و انتقال نیمی از ثروت مالک آمازون [مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیارد دلار] به او، جای می‌یر را خواهد گرفت و ثروتمندترین زن جهان خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 458882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟