به گزارش رکنا، و به نقل از هاآرتص، هدف شکل گیری شرکت جاسوسی صهیونیستی «بلک کیوب» شناسایی دارایی‌های ایران در سراسر جهان و معرفی آن‌ها برای مصادره به نفع خانواده‌های قربانیان به اصطلاح عملیات‌های تروریستی بوده است.

این رسانه صهیونیستی نوشت: در اوایل سال جاری رسانه‌ها اخباری مبنی بر شکل گیری یک شرکت جاسوسی صهیونیستی منتشر کردند که هدفش جاسوسی از برخی اعضای دولت باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در راستای انجام توافق هسته‌ای ایران نقش داشته اند، بوده است. رسانه ها در آن زمان احتمال ارتباط این شرکت جاسوسی تجاری با دونالد ترامپ Trump را نیز مطرح کرده بودند.

سپس این احتمال شکل دیگری به خود گرفته و گمان می‌رفت که هدف این شرکت جاسوسی جمع آوری اطلاعات برای دولت ترامپ به منظور لغو توافق هسته‌ای ایران است.

هاآرتص امروز نوشت براساس مدارکی که به دست این رسانه صهیونیستی رسیده، مشخص شد که بلک کیوب هدف پر منفعت دیگری را دنبال می کرده است؛ تصرف دارایی های ایران در سراسر جهان.

در واقع بلک کیوب و شرکت‌های مشابه آن متخصص یافتن دارایی‌هایی کشور‌هایی هستند که در دادگاه‌های آمریکایی به پرداخت غرامت به خانواده‌های قربانیان ادعایی عملیات تروریستی محکوم شده اند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 429949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟