ترامپ در هالیوود زندانی شد!+ تصاویر

به نقل از دیلی میل، ستاره مشهور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیاده روی «والک آف فیم» در هالیوود این بار به شکل دیگری تخریب شد. این بار یکی از مخالفان رئیس‌جمهور آمریکا روی این ستاره را با میله‌های چوبی شبیه به میله های زندان Prison پوشاند.

یک هنرمند Artist ساکن آمریکا که این میله های چوبی را بر روی ستاره مشهور دونالد ترامپ Trump قرار داد، باعث شد توجه عابران پیاده به این ستاره جلب شود و از آن عکس بگیرند. خود این هنرمند هم در صفحه توییترش یک عکس از این ستاره را منتشر کرد و نوشت: «در نهایت، ترامپ پشت میله های زندان است.»

اقدام این فرد، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشت و همگان از آن استقبال کردند. یکی از این کاربران نوشت: «امیدوارم خیلی زود همین بلا سر او (ترامپ) بیاید.» یک کاربر دیگر نوشت: این اتفاق خیلی زود می افتد. خسته نباشی هنرمند.

کاربر دیگری هم نوشت: این فوق العاده است، ممنون.

با وجود اینکه تعدادی از حامیان دونالد ترامپ تلاش کردند این حصارها را از روی ستاره مشهور ترامپ بردارند، به نظر می رسد این میله ها که به سختی بر روی زمین چسبیده بود، تا چند ساعت بر روی ستاره ترامپ بود.

این نخستین بار نیست که این هنرمند ستاره دونالد ترامپ را هدف قرار می دهد. وی در سال 2016 هم در اعتراض به سیاست های ترامپ برای نصب دیوار مرزی در امتداد مکزیک، یک دیوار دور این ستاره نصب کرد.

ستاره مشهور دونالد ترامپ پیش از این هم بارها به گونه های مختلف از سوی افراد دیگر تخریب و یا تحقیر شده است. پیش از این یک مرد با کلنگ ستاره دونالد ترامپ را در پیاده روی مشاهیر تخریب کرد و پس از آن شخصی به نام «آستین کلی» مسئولیت تخریب آن را بر عهده گرفت و خود را به پلیس Police تحویل داد. از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ، ستاره او در این پیاده رو تاکنون 2 بار از سوی معترضان به سیاست های او تخریب شده است.

پیش از این هم شورای شهر «وست هالیوود» در لس آنجلس اعلام کرد به خاطر رفتارهای منزجرکننده رئیس جمهور آمریکا به حذف ستاره دونالد ترامپ در «والک آف فیم» رأی داده است. این درحالی است که هنوز جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.

در پیاده روی مشاهیر هالیوود بیش از 2000 ستاره برای بازیگران، تهیه کنندگان، موسیقی دانان و همه افراد سرشناس دیگر نصب شده است. مدیریت این پیاده رو بر عهده اتاق بازرگانی هالیوود است.

8678999_631

8678998_193

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس های 6 پیکر خونین شهدای حادثه تروریستی اهواز در محل حادثه! + جزییات

اعدام 9 مرد شیطان صفت در شیراز /صبح امروز اجرا شد

نخستین قدرت نمایی روحانی در قلب امریکا

ظریف عامل اصلی حمله تروریستی اهواز را معرفی کرد!

اولین عکس از جسد 2 تروریست در حمله تروریستی اهواز

فیلم لحظه حمله تروریستی در اهواز

تلخ ترین تصویر از کودک خونین در حادثه اهواز+ فیلم ها

سخنگوی سپاه پاسداران: جریان الاهوازیه عامل حمله تروریستی در اهواز است

فوری / تیراندازی مجدد در محل حادثه تروریستی اهواز + فیلم

اولین تصاویر از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز + فیلم

اولین فیلم از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز + فیلم

فوری / حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز+ فیلم

این فیلم تمام ایرانیان را در دنیا تکان داد / چه بلایی بر سر سمیه در کمپ منافقین آمد

حمید و 2 فرزندش قربانی عشوه زنانه ناهید شد!

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

کدخبر: 418459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟