به گزارش رکنا، به نقل از اسپوتنیک، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در اطلاعیه‌ای ادعا کرد گروهی از افرادی که قصد حمله به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را داشتند، دستگیر کرده است.

در اطلاعیه شاباک ادعا شده است: «در هفته های اخیر یک گروه تروریستی که قصد حمله به سران اسرائیل را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند. بر اساس تحقیقات انجام شده در خصوص دستوراتی که از خارج دریافت شده بود، اعضای این گروه قصد داشتند حملاتی را علیه تعدادی از سران اسرائیل از جمله چند مقام ارشد (این رژیم) که بنیامین نتانیاهو و نیر بارکات شهردار شهر قدس نیز در بین آنها بودند، انجام دهند.»

شاباک اعلام کرد یک جوان 30 ساله به نام «محمد جمال رشده»، از اردوگاه پناهندگان شافات، با کارت شناسایی اسرائیلی به دنبال جمع آوری اطلاعات در خصوص اهداف مورد نظر بوده است. ساختمان کنسولگری آمریکا و هیئتی از نمایندگان کانادا نیز در فهرست اهداف این گروه قرار داشتند.

شاباک در حالی خبر از دستگیری افرادی داد که قصد ترور Assassination نتانیاهو را داشتند که در هفته های اخیر درگیری ها در نوار غزه به شدت افزایش یافته است. در حال حاضر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر اروپایی خود به سر می برد و پس از دیدار با صدراعظم آلمان، روز سه شنبه با رئیس جمهور فرانسه گفتگو خواهد کرد.

 

کدخبر: 386456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟