درگیری میان حامیان و مخالفان ترامپ در محل سخنرانی او در میشیگان+ عکس

به گزارش رکنا، به نقل از نشریه هیل، روز گذشته (شنبه ) در بیرون از محل سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در میشیگان، حامیان و مخالفان او با یکدیگر درگیر شدند. نیروهای پلیس Police تلاش کردند پیش از آغاز سخنرانی ترامپ، درگیری ایجاد شده میان حامیان و مخالفان رئیس جمهور آمریکا را آرام کنند.

خبرنگار شبکه سی ان ان با اعلام این خبر گفت: حامیان و مخالفان دونالد ترامپ Trump اینجا اندکی با هم درگیر شده اند. اینجا اندکی درگیری رخ داد؛ اما دوباره اوضاع آرام شده است.

در طول گزارش این خبرنگار سی ان ان، مخالفان و هواداران ترامپ در ردیف های مجزایی ایستاده بودند؛ اما از دور شعارهایی را علیه یکدیگر سر می دادند.

دونالد ترامپ روز گذشته (شنبه) در مقابل هوادارانش در میشیگان سخنرانی کرد. این در حالی است که او قرار بود در ضیافت شام با خبرنگاران در کاخ سفید در واشنگتن حضور یابد؛ اما به نظر می رسد این سخنرانی را به بودن در کنار خبرنگاران ترجیح داده است.

این دومین سال متوالی است که رئیس جمهور آمریکا در ضیافت شام با خبرنگاران در کاخ سفید حضور نمی یابد. این ضیافت معمولا به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود و از خبرنگاران و گزارشگرانی که اخبار مربوط به کاخ سفید را پوشش داده اند، تقدیر و تشکر می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟