به گزارش رکنا، به نقل از داون، «ملیحه لودهی» نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد اعلام کرد: اسلام‌آباد برای دلارهای آمریکا وارد جنگ با تروریسم نشد و اگر واشنگتن این موضوع را نپذیرد در همکاری با این کشور تجدید نظر خواهیم کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگاران در نیویورک تأکید کرد: اگر آمریکا نمی‌خواهد قدردان تلاش پاکستان برای مبارزه با تروریسم باشد پس نباید از این کشور انتظار همکاری داشته باشد.

لودهی اظهار داشت: پاکستان بیشترین عملیات‌ها را علیه تروریسم انجام داده و بیشترین آسیب را نیز در این زمینه متحمل شده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد: تصمیم دونالد ترامپ Trump درباره قطع کمک مالی پاکستان به خاطر رأی مثبت این کشور برای فلسطین بلکه به دلیل فراهم کردن مخفی‌گاه امن برای تروریست‌ها است.

وی افزود: پاکستان بازی دوگانه علیه آمریکا به راه انداخته و از تروریست‌هایی که در افغانستان علیه واشنگتن وارد عمل می‌شوند، حمایت می‌کند.

نیکی هیلی از قطع کمک 225 میلیون دلاری آمریکا به پاکستان خبر داد که موجب واکنش نماینده این کشور در سازمان ملل شد.

«ترامپ» در نخستین پیام توییتری خود در سال 2018 میلادی از قطع کمک های آمریکا به دولت پاکستان خبر داد و اعلام کرد واشنگتن در اقدامی احمقانه طی 15 سال گذشته 33 میلیارد دلار به اسلام‌آباد کمک کرده است که این روند ادامه نمی‌یابد.

وی در ادامه ادعا کرد: پاکستان جز دروغ و فریبکاری چیزی تحویل آمریکا نداده و رهبران این کشور ما را احمق فرض کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟