قابلیت جدید واتساپ + عکس

واتساپ از شبکه های اجتماعی است. بسیاری از افراد از طریق واتساپ به انجام امور کاری و حتی ارتباطات با هم می پردازند. واتساپ هم مانند هر شبکه اجتماعی هرازگاهی به روز رسانی می شود. برنامه « بتا-تست واتساپ» جدیدترین نسخه از واتساپ است.

ویل کاتکارت در توییتر نوشت:« ما با خرسندی، نسخه جدید بتا واتساپ با توانایی کار با چند دستگاه را راه اندازی می کنیم. اکنون، شما می توانید از آن روی صفحه نمایش و یا از طریق وب اینترفیس، حتی وقتی گوشی خاموش است و یا به اینترنت وصل نیست استفاده کنید».

فعلا دارندگان برنامه « بتا-تست واتساپ» می توانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

شایان ذکر است که پیشتر، واتس اپ تأیید کرده بود که ویژگی پشتیبانی از چندین دستگاه که مدتهاست شایعه آن مطرح شده بود، در ماه های آینده وارد بتا عمومی خواهد شد و به کاربران امکان می دهد تا حداکثر به چهار دستگاه مرتبط به حساب های خود، دسترسی داشته باشند.

 ویژگی های بتا-تست واتساپ

 ویژگی های جدید دیگری از جمله «مشاهده یکباره» و «ناپدید شدن» پیام نیز به طور رسمی تایید شد. این خبر در مصاحبه ای بین WABetaInfo و مدیر عامل فیس بوک، مارک زاکربرگ، و رئیس واتس اپ، ویل کاتکارت، منتشر شده است.

رئیس واتس اپ در تأیید گزارش هایی مبنی بر ارائه نسخه آیپد این پیام رسان، اعلام کرد که با پشتیبانی از چندین دستگاه، ارائه آن را روی آیپد امکان پذیر خواهند کرد.

    Very excited to be launching a beta of our new multi-device capability for @WhatsApp. Now you can use our desktop or web experiences even when your phone isn't active and connected to the internet. All secured with end-to-end encryption.

    Learn more: https://t.co/AnFu4Qh6Hd

    — Will Cathcart (@wcathcart) July 14, 2021

​در کنار قابلیت استفاده از چند دستگاه، همچنین گزارش شده است که WhatsApp در حال کار بر روی یک ویژگی جدید تهیه نسخه پشتیبان از چت های رمزگذاری شده با استفاده از رمز عبور محافظت شده می باشد که در نهایت می تواند به کاربران امکان انتقال تاریخچه چت خود را در بین دستگاه های iOS و Android بدهد.

کدخبر: 705409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟