چت صوتی در اینستاگرام فعال شد

اینستاگرام قابلیت جدیدی را اضافه کرده که به کاربران اجازه می دهد در بخش «دایرکت مسیج» برای یکدیگر پیام های صوتی ارسال کنند.

به گزارش  تک کرانچ ، اینستاگرام قابلیت ارسال چت صوتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. این درحالی است که چهار ماه قبل اخباری مبنی بر آزمایش ویژگی شبیه «واکی-تاکی» در این شبکه اجتماعی منتشر شد.

به هرحال این ویژگی به کاربران اجازه می دهد پیام های صوتی را ضبط و برای دوستان ارسال کنند. کاربران اینستاگرام می توانند در قسمت direct messages از چت صوتی استفاده کنند.

در حال حاضر کاربران اپلیکیشن اینستاگرام می توانند پیام های خصوصی با دوست خود را بررسی کنند و با نگه داشتن دکمه میکروفون پیام صوتی را ضبط کنند. به محض آنکه کاربر دکمه میکروفون را رها کند، پیام صوتی به صورت آنی ارسال می شود. البته کاربر می تواند با فشردن دکمه سطل زباله یا با استفاده از قابلیت Unsend اینستاگرام پیام مذکور را حذف کند.این قابلیت مشابه iMessage اپل است.

کاربران می توانند پیام هایی به مدت یک دقیقه را ضبط کنند. همچنین پیام ها تاریخ انقضا ندارند بنابراین دریافت کننده می تواند به دفعات مختلف آن را گوش کند. قابلیت ارسال پیام صوتی اینستاگرام برای دستگاه های اندروید و iOS عرضه شده است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

کدخبر: 443870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟