میز تحریر هوشمند با شارژر بی سیم ساخته شد

یک میز تحریر هوشمند ساخته شده که مجهز به ۳ نمایشگر است که با حرکات دست کنترل می شوند. علاوه بر آن میز یک شارژر بی سیم دارد و می تواند موبایل را شارژ کند.

به گزارش  دیلی میل، Cemtrex یک شرکت فناوری در نیویورک از Smart Desk رونمایی کرده که مجهز به تمام گجت های مورد نیاز کاربر از جمله هدفون های تعبیه شده در میز گرفته تا شارژر بی سیم است.

البته قیمت پایه این میز ۴۵۰۰ دلار است. Smart Desk پیشرفته ترین میز تحریر در بازار Store است که سخت افزارهای فناورانه و نرم افزارهای جدید را با یکدیگر ترکیب می کند.

این میزتحریر شامل ۳ نمایشگر ۲۴ اینچی است که کاربران می توانند با حرکات دست پنجره ها در نمایشگر را مدیریت کنند، صفحه را بالا و پایین ببرند، زوم کنند، کپی و پیست کنند و اسکرین شات بگیرند.

مانیتورها به یک ویندوز پی سی زیر میز تحریر متصل هستند. پی سی مذکور نیز مجهز به تراشه Core i۷، کارت GTX ۱۰۵۰ TI است که می توان آن را به کارت GTX۱۰۶۰ TI ارتقا داد.

مدل پایه این میز تحریر مجهز به RAM شانزده گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایت SSD و یک ترابایت HDD است. علاوه برتمام این موارد، میز تحریر مجهز به یک پورت یو اس بی سی، ۲ پورت یو اس بی ای و 2 پورت یو اس بی، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و جک میکروفون است.جالب آنکه کل میز به وسیله یک سیم به برق متصل می شود.

اما از تمام این موارد جالب تر روی میز است. روی میز تحریر شیشه قرار دارد و یک شارژر بی سیم که می تواند بدون نیاز به هیچ گونه سیمی موبایل های کاربر را شارژ کند و ایربادهای مغناطیسی بی سیمی برای کاربر فراهم است. به این ترتیب کاربر می تواند بدون برداشتن موبایل، تماس بگیرد.

در کنار آنها یک کیبورد نیز در سطح میز تعبیه شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟