حجم ویدیو: 2.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

مهمترین چالش پیش رو، وضع قوانینی برای صدور مجوز استفاده از چنین پرنده های سبکی است که ممکن است نظم ترافیک هوایی را برهم بزنند.

با این حال سازندگان PAL-V امیدوارند که تا پایان سال 2018 که موعد تحویل اولین سری 90 دستگاهی از این محصولات سر می رسد، قوانین مربوط به مجوز پرواز ماشین های پرنده نیز اجرایی شوند.

رانندگان PAL-V طبیعتا باید علاوه بر گواهینامه رانندگی، یک گواهینامه خلبانی را نیز دریافت کنند، البته مشخصات فنی PAL-V به عنوان یک هواپیما چندان چشمگیر نیست اما بر روی زمین می تواند نقش یک خودرو نسبتا چابک را بازی کند.

برای مثال برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت کمتر از 10 ثانیه زمان نیاز خواهید داشت و حداکثر سرعت زمینی به حدود 160 کیلومتر بر ساعت می رسد.

همچنین مهندسان شرکت لیبرتی (سازنده PAL-V) برای بهبود قابلیت مانوردهی و هندلینگ، سیستم تعلیق خاصی را برای ماشین پرنده خود طراحی کرده اند تا مرکز ثقل نسبت به هواپیماهای سبک رایج بسیار پایین تر باشد.

به هر روی PAL-V ممکن است اولین ماشین پرنده آماده ورود به بازار Store باشد، اما مسلما شرکتی کوچکی چون لیبرتی تنها بازیگر Actor حاضر در این بازار پر هیجان و تازه نخواهد بود

کدخبر: 385965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟