پیام ها به فرد بلاک شده ارسال می شود

به تازگی در واتس‌اپ باگی پیدا شده که به واسطه آن شماره‌هایی که در این پیام‌رسان بلاک می‌کنید به طور کامل مسدود نمی‌شوند و فرد بلاک شده همچنان می‌تواند به شما پیام بفرستد.

باگ جدید واتس‌اپ؛ پیام‌‌تان به کسی که شما را بلاک کرده ارسال می‌شود!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واتس‌اپ محبوب‌ترین پیام رسان جهان است که کاربران بسیاری را در سراسر جهان دارد اما به تازگی باگی در این پیام رسان یافت شده که باعث نارضایتی بسیاری از کاربران آن شده است.

این باگ باعث می‌شود تا زمانی که شخصی، کاربری را بلاک می‌کند، او با وجود بلاک بودن همچنان می تواند پیام ارسال کند. البته اگر شما از واتس اپ استفاده می کنید و چنین موردی برایتان به وجو آمد، می‌توانید با آنبلاک و بلاک کردن دوباره حساب کاربری آن فرد، او را به طور کامل بلاک کنید اما این موضوع که واتس اپ از وجود این باگ آگاهی دارد و هنوز اقدامی برای رفع آن نکرده، عجیب است.

بغیر از مشکلی که این باگ در بلاک کردن حساب کاربری ایجاد کرده، باعث شده تا فرد بلاک شده همچنان بتواند استتوس و اطلاعات پروفایل افرادی آنها را مسدود کرده‌اند، مشاهده کند. باگ مذکور در هر دو نسخه آی او اس و اندروید واتس اپ دیده شده و تا این لحظه هنوز اقدامی برای برطرف کردن آن از سوی سازندگان انجام نگرفته است. هر چند انتظار می‌رود که به زودی شاهد ارائه یک آپدیت رفع باگ باشیم.

 

کدخبر: 383536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟