سرقت از انبار ضایعاتی در تهران

 سرهنگ کارآگاه "سیدقاسم موسوی فر" بیان داشت: دهم مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت ضایعات مسی و برنجی از انبار ضایعات واقع در خیابان خاوران در کلانتری 132 نبرد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، ششم مرداد ماه محل کار خود که انبار ضایعات، می باشد را ترک و صبح روز بعد پس از مراجعه متوجه شدم سارق یا سارقان از روی دیوار وارد و اقدام به ربودن مقادیری اموال از قبیل حدود 400 کیلوگرم ضایعات برنجی، یکصد کیلوگرم ضایعات مسی، دستگاه DVR و .... به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال  کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا کارآگاهان جهت انجام تحقیقات میدانی به محل سرقت عزیمت، با بررسی صحنه جرم و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم متوجه می شوند سارقان 2 نفر بوده اند که یکی از آنها مرتضی نام دارد و از سارقان سابقه دار پلیس آگاهی است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با هماهنگی مرجع قضائی دستورات لازم در خصوص دستگیری سارقان اخذ می شود که با پی جویی مستمر کارآگاهان پاتوق متهم واقع در خیابان اتابک، شناسایی و در یک عملیات پلیسی مرتضی، دستگیر و در بازرسی از محل پاتوق بخشی از اموال مسروقه کشف، و متهم برای انجام تحقیقات به همراه اموال مکشوفه به این پایگاه منتقل می شود.

سرهنگ کارآگاه موسوی فر افزود: در تحقیقات معموله با توجه به دلائل و قرائن متقن موجود متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت سرقت را با همدستی یکی از دوستان خود بنام بهروز که بواسطه مصرف مواد با وی آشنا گردیده انجام و اموال را جهت تامین مایحتاج و هزینه مصرف مواد به افراد عبوری بفروش رسانده و قادر به معرفی مالخر نمی باشد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با اعتراف صریح مرتضی به بزه انتسابی پرونده به دادسرا ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت جهت دستگیری همدست متواری اش و همچنین کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 739846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟