سارق حرفه ای یک شب میلیاردر شد / در چابهار رخ داد

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار سارقی که اقدام به سرقت بیش از ۴۰ میلیارد ریال اموال یک انبار در منطقه صنعتی آن شهرستان کرده بود دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "ابراهیم کوچکزائی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  اظهار داشت: در پی سرقت تقریبی بیش از ۴۰ میلیارد ریال اموال یک انباری در منطقه شهرک صنعتی شهرستان چابهار، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار، در نهایت، یک سارق حرفه‌ای شناسایی و متهم در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: متهم ۳۳ ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به بزه ارتکابی اقرار کرد.

سرهنگ " کوچکزائی " با اشاره به کشف تمامی اموال سرقتی و معرفی متهم به مراجع قضائی، عدم رعایت اصول امنیتی و حفاظتی درست و نبودن نگهبان مطمئن در محل را علت وقوع این سرقت برشمرد و از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 720563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟