دستگیری باجگیر تهرانی که پس از سرقت باز هم شاخ  و شونه می کشید

به گزارش گروه حوادث رکنا، کارآگاه علی کنجوریان گفت : هشتم اسفند ماه سال گذشته یکی از شهروندان به کلانتری 121 سلیمانیه مراجعه و اظهار کرد، راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان پیروزی گوشی سونی z3 وی را قاپیده و از محل گریخته اند .

دستگیری باجگیری که پس از سرقت گوشی دست به اخاذی می زد

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: با دستور قاضی کشیک دادسرای ناحیه 15 تهران پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد ولی کارآگاهان با حضور در محل سرقت سرنخی از سارقان بدست نیاوردند.

وی افزود : در ادامه تحقیقات پلیسی، شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد سارقان با تماس با وی واریز 10 میلیون ریال به شماره کارت عابر بانک به نام محسن را از وی درخواست کرده اند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی صاحب شماره حساب شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی احضار و به کارآگاهان اظهار داشت، کارت عابر بانک خود را به برادرش مجتبی داده است ولی شاکی با مشاهده تصاویر برادر مالک کارت عابر بانک او را یکی از سارقان معرفی کرد.

سارق گوشی در تهران به دام افتاد

وی با اشاره به اینکه با مشخص شدن هویت یکی از سارقان و بررسی سوابق او کارآگاهان متوجه شدند مجتبی دارای پنج فقره سابقه گوشی قاپی، مواد مخدر و کش روی می باشد ، ادامه داد: با دستور مقام قضائی دادسرای ناحیه 15 تهران مجتبی در سوم اردیبهشت ماه دستگیر و به پایگاه ششم انتقال یافت.

رئیس پایگاه ششم تصریح کرد: با انتقال متهم به پایگاه ششم پلیس آگاهی وی لب به اعتراف گشود و به سرقت از شاکی معترف شد و اظهار داشت، بعد از سرقت قصد داشتم مبلغی پول نیز از طریق کارت عابر بانک برادرم از شاکی بگیرم.

سرهنگ کنجوریان با بیان اینکه متهم در ادامه تحقیقات مقدماتی اظهار کرد سرقت را با همکاری یکی از دوستانش به نام وحید انجام داده است، گفت : وحید پس از دستگیری به 5 فقره سرقت با مجتبی اعتراف کرد و گفت: گوشی های مسروقه را به فردی به هویت فریدون فروخته اند.

این مقام پلیسی گفت : با دستور قضایئی، خریدار اموال مسروقه در خیابان پرستار دستگیر و در بازرسی از منزل وی دو دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و صراحتاً به خرید پنج دستگاه گوشی مسرقه از متهمان اعتراف کرد.

وی در پایان اضافه کرد: با تلاش و پیگیری کارآگاهان تا کنون چهار تن از مال باختگان شناسایی و متهمان با قرار تامین مناسب از سوی مرجع قضائی دادسرای ناحیه 15 تهران برای تکمیل تحقیقات در اختیار این پایگاه می باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟