کشف 250 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در غرب استان تهران + عکس

سردار "کیوان ظهیری" بیان داشت: بنا به درخواست مکرر مردم برای برخورد با قاچاق کالا، در 72 ساعت گذشته طرح اقتدار امنیت اجتماعی محله محور در شهرستان های غرب استان تهران به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح، 241 حکم قضائی اجرا شد، بیان داشت: 127 نفر از مخلان نظم و امنیت و نزاع و دسته جمعی در شهرستان های غرب استان تهران دستگیر شدند.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی 28 هزار مکمل ورزشی غیرمجاز و 4 کارگاه غیرمجاز و غیر بهداشتی تولید و بسته بندی ماسک کشف کردند.

سردار ظهیری  با اشاره به دستگیری 268 سارق و مالخر در 72 ساعت گذشته بیان داشت: در اجرای این طرح 74 دستگاه خودروی سرقتی و هزار و 187 سرقت نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف 16 قبضه سلاح جنگی، 98 قبضه سلاح سرد، تصریح کرد: در بحث خرید و فروش سلاح و مهمات 61 نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر 328 کیلو گرم انواع موادمخدر کشف و 238 نفر توزیع کننده موادمخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری 25 نفر قاچاقچی کالا تصریح کرد: 169 عدد انواع کالای قاچاق به ارزش 250 میلیارد ریال از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.  

سردار ظهیری در پایان ضمن تشکر از شهروندان بابت همکاری با پلیس غرب در اجرای طرح اقتدار، خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

طرح ارتقاء امنیت

طرح ارتقاء امنیت

کدخبر: 718708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟