اعتراف سارقان موتورسیکلت به قاپ زنی و زورگیری از تهرانی ها

سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" بیان داشت: ساعت 7 صبح سیزدهم مرداد ماه ماموران گشت کلانتری 149 امامزاده حسن حین گشت زنی در محدوده خیابان "سجاد" به یکی از سارقان سابقه دار که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد بود مشکوک شده، پس از توقیف موتورسیکلت در  استعلام های پلیسی مشخص شد  که پلاک نصب شده بر روی  موتورسیکلت جعلی بوده و موتورسیکلت نیز مسروقه و سابقه ثبت سرقت دارد.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به اینکه این متهم به سرقت موتورسیکلت با همکاری همدستش معترف شد، عنوان کرد: با شناسایی مخفیگاه همدست متهم متهم متواری  نیز پس از هماهنگی های قضائی در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های انجام شده از آن مکان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی دیگر نیز کشف شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان 2 دستگاه گوشی سرقتی نیز کشف شده است، تصریح کرد: متهمان در پی جویی های تکمیلی به قاپ زنی از شهروندان با موتورسیکلت های سرقتی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تا کنون  14 تن  از مال باختگان که از سرقت گوشی شان توسط راکبان موتورسیکلت شکایت کرده بودند، دعوت و 5 تن از آنان سارقان را شناسایی کرده اند.

وی در پایان اضافه کرد: اقدامات تکمیلی و تحقیقات تخصصی کماکان در دستور کار مأموران پایگاه این قرار دارد.

کدخبر: 718097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟