سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" بیان داشت: ساعت 8 شب بیستم مرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده غرب تهران به یک دستگاه خودرو مزدا3 که به بصورت رها شده بود مظنون می شوند و با بررسی پلاک خودرو مشخص می گردد پلاک منصوب بر آن بصورت ماهرانه ای دست نویس می باشد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: با توجه به ظن قوی افسرکیپ مبنی بر عدم اصالت پلاک و عدم تطابق پلاک با سیستم خودرو با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی و استعلام شماره موتور و شماره شاسی مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت به تاریخ 25 دیماه سال گذشته می باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بر این اساس مراتب سریعا به مرکز پیام اطلاع و پس از بازرسی از داخل خودرو تعدادی برگه و اوراق از قبیل چند جلد سند مالکیت – قولنامه و تعداد قابل توجهی اسنادو مدارک خام مربوط به انجام معاملات و تعهدات از خودرو کشف و ضمیمه گزارش تنظیمی شد و خودرو به پارکینگ انتقال داده شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با توجه به وقوع سرقت های متعدد با خودروی مزدا 3 در حوزه های مختلف بعد از انتقال خودرو به پارکینگ بررسی دقیق و موشکافانه از داخل خودرو مسروقه انجام و در بازرسی از زیر صندلی راننده یک قبضه کلت کمری که به نحو ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ یوسفوند در پایان گفت: باتوجه به کشف سلاح و قرار داشتن خودروی مسروقه بیش از 7 ماه در اختیار سارق و حساسیت موضوع،گزارش تنظیمی و اسلحه و اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل اداری تحویل اداره یکم پلیس آگاهی گردید .

کدخبر: 714740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟