سرعت بالایی که حادثه ساز شد / زخمی شدن 3 تهرانی

 سرهنگ "احسان مومنی"  در خصوص این خبر اعلام داشت: ساعت 06:45 صبح امروز و  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی  تصادف یک دستگاه سواری تویوتا با سواری پراید و مینی بوس در مسیر بزرگراه "ارتش" محدوده نیروی زمینی   بلافاصله تیم کارشناسی  منطقه 28 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند .

به گزارش رکنا، وی ادامه داد : راننده سواری تویوتا به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره با 2 دستگاه سواری پراید و مینی بوس برخورد کرده که باعث مصدوم شدن راننده و سرنشین تویوتا و یکی از سرنشینان مینی بوس شد.

 رئیس اداره تصادفات  پلیس راهور پایتخت ابراز داشت: با ایمن سازی محدوده توسط همکاران بنده و رسیدن به موقع عوامل اورژانس در محل این 3 مصدوم  به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

مومنی  گفت: به همین علت در این محدوده شاهد بار ترافیک مقطعی  بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت .

وی توصیه کرد : حین رانندگی تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از سرعت و سبقت در معابر پرهیز نمایید تا بتوانید وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و از بروز حوادثی اینچنینی اجتناب ورزید .

کدخبر: 709285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟