واژگونی خونین پژو در ستاری

به گزارش رکنا، سرهنگ " احسان مومنی" در خصوص این خبر گفت: در ساعت 07:50 در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی پژو در مسیر ستاری ، بلافاصله گشت تصادفات منطقه 5 به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پژو به علت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد بر روی سقف واژگون شده و پس از طی مسافتی متوقف می گردد .
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در این حادثه راننده پژو مصدوم، که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.
وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرد.
مومنی بیان داشت : شیشه های خرد شده این وسیله نقلیه در سطح سواره رو پخش گردیده بود و انی موضوع باعث شد تا کندی حرکت را در این مسیر شاهد باشیم که با حضور عوامل شهرداری و پاکسازی این محدوده ترافیک به حال عادی خود بازگشت .
مومنی افزود : به همین خاطر و به علت این واژگونی شاهد سنگین شدن بار ترافیک در این محدوده بودیم و خودروهای عبوری مجبور شدند به دلیل عدم برخورد با این وسیله واژگون شده تغیر مسیر داده و همین امر بر ترافیک افزود و رانندگان مجبور شدند مدتی را پشت بار ترافیکی بمانند .
مومنی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث انحراف حواس شما از رانندگی گردد خودداری شود .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟